کشف بیش از ۶ هزار بطری نوشابه انرژی زا قاچاق در زنجان

دستگیری

کشف بیش از ۶ هزار بطری نوشابه انرژی زا قاچاق در زنجان

 

ریس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: تعداد ۶ هزار و ۷۱۴ بطری نوشابه انرژی زا قاچاق از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ یوسف اسماعیل زاده، ، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و در بازرسی از خودروها این تعداد نوشابه انرژی زا را کشف کردند.

وی با بیان اینکه این نوشابه های انرژی زا با مارک های مختلف و فاقد هرگونه مجوز حمل بودند، اظهار داشت: کارشناسان اداره گمرک زنجان ارزش این میزان محموله قاچاق را مبلغ ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

اسماعیل زاده، تصریح کرد: در این رابطه خودروها توقیف و متهمان دستگیر شده از سوی پلیس نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، گفت: مبارزه با قاچاق کالا، اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و پلیس بر حسب وظایف ذاتی خود با پدیده قاچاق برخورد قانونی خواهد کرد.

اسماعیل پور، همچنین از کشف و ضبط انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد از یک دستگاه وانت نیسان خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق، حین کنترل مسیرهای ارتباطی استان به این خودرو مشکوک شده و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

 وی اظهار داشت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی وانت نیسان، تعداد یک هزار و ۱۴۶ عدد شامپو، ۱۸۱ بسته قرص ظرفشویی، ۲ هزار و ۱۶۰ عدد شکلات، ۴۶۰ بسته ماکارونی خارجی غیرمجاز و قاچاق را به دست آوردند.

 رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان ذیربط، ارزش کالاهای مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شد.

Share this post