کشف کالای قاچاق۸ میلیاردی در زنجان

کشف کالای قاچاق۸ میلیاردی در زنجان

آوای میهن نیوز – ابراهیم فتحی – رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف تعدادی کالای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

 سرهنگ “بدری” رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر حمل کالای مظنون به قاچاق در محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون، یک دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه سواری تویوتا کمری در محور اتوبان زنجان – تبریز متوقف و مورد بازرسی قرار گرفتند.
وی افزود: در بازرسی از کامیون مقدار ۴ هزار و ۸۰۰ لیتر روغن موتور فاقد مجوز و از خودرو سواری پژو پارس نیز، ۳۷۰ کیلوگرم غذای حیوانات خانگی خارجی به ارزش جمعی۶ میلیارد ریال کشف شد.
سرهنگ بدری در بازرسی خودرو تویوتا نیز به کشف ۳۴۵ کیلوگرم انواع شکلات و بیسکویت خارجی قاچاق به ارزش ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون اشاره کرد و گفت: در مجموع کارشناسان ارزش تقریبی مجموع کالاهای کشف شده از این سه خودرو را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در پایان اظهار داشت: خودروها توقیف و رانندگان با تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

Share this post