کشف ۱۵فقره سرقت و ۴ دستگاه خودرو در زنجان

دستگیری

کشف ۱۵فقره سرقت و ۴ دستگاه خودرو در زنجان

آوای میهن – رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در نتیجه اجرای طرح ضربتی زاجرات در سطح استان از کشف ۴ دستگاه خودرو و ۱۵ فقره انواع سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه ” محمد علی آدینه لو ” اظهار داشت : در راستای مبارزه مؤثر و یکپارچه با جرم سرقت، ارتقاء توان عملیاتی با هدف افزایش کمی و کیفی کشفیات و به حداقل رساندن فاصله زمانی وقوع تا کشف در ایام نوروز ۱۴۰۲ ماموران پلیس آگاهی اقدام به اجرای طرح ضربتی زاجرات در سطح استان کردند.
سرهنگ آدینه لو رهاورد این طرح را کشف ۴ دستگاه خودرو، کشف ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، باغات و مزارع ، کشف۲ فقره سرقت منزل و کشف ۹ فقره پرونده سرقت های خرد عنوان کرد.
این مقام انتظامی همچنین به دستگیری ۶ نفر در خصوص جرائم سرقت، دستگیری ۱۰ نفر معتادین معلوم الحال توسط کارآگاهان پلیس آگاهی نیز اشاره کرد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در خاتمه با هدف پیشگیری از سرقت منزل در ایام تعطیلات نوروزی به شهروندان توصیه کرد: سارقین حرفه ای از محل های احتمالی نگهداری و اختفاء طلا و جواهرات و وجوه نقد اطلاع دارند؛ لذا لازم است در هنگام ترک منزل و رفتن به مسافرت نوروزی آنها را به افراد امین یا به صندوق امانات موسسات معتبر بسپارید، و از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناخته و غیر مطمئن پرهیز نمایید. و همچنین در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا ۱۳۰ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

Share this post