کلنگ زنی و افتتاح ۱۲۷ طرح گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر

سلیمانی نژاد

کلنگ زنی و افتتاح ۱۲۷ طرح گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر

میهن نیوز – مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در ایام دهه فجر ۱۲۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان در استان زنجان کلنگ زنی یا به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس سلیمانی نژاد در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: از ۱۲۷ طرح ۱۰۰ پروژه افتتاح و ۲۷ پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد که ۱۱۴ و نیم میلیارد تومان هزینه افتتاح پروژه هاست و همچنین ۶۷ میلیارد تومان نیز به پروژه های کلنگ زنی اختصاص داده شده است.
وی افزود: از ۱۰۰ طرح قابل افتتاح ۴۱ پروژه با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان مربوط به روستاهای استان زنجان است.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: بهره برداری از خط تغذیه تقویتی زنجان به دندی که در نهایت به شهرک روی می رسد و به شبکه جنوبی زنجان وصل خواهد شد نیز در دستور کار قرار دارد که این پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی نیز به بهره برداری خواهد رسید.
وی سپس گازرسانی به پروژه مسکن برکت و شهرک ولیعصر سلطانیه را از دیگر اقدامات شرکت گاز استان زنجان برشمرد و اظهار داشت: برای این دو پروژه نیز حدود سه و نیم میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که به بهره برداری خواهد رسید.
وی یادآور شد: گازرسانی یه ۵۴ واحد صنعتی نیز در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
به گفته این مسئول گازرسانی به شهرک شهید شهریاری و کهناب با ۳ میلیارد تومان اعتبار نیز در حال انجام است.
سلیمانی نژاد تصریح کرد: کلنگ زنی به ۲۷ روستا با اعتباری در حدود ۶۷ میلیارد تومان که عمدتاً در شهرستان های ابهر ایجرود خدابنده و زنجان خواهد بود به بهره برداری می رسد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه عملیات عمرانی شرکت گاز تنها محدود به دهه فجر نیست افزود: در ماههای دیگر سال نیز پروژه‌های دیگری افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

سلیمانی نژاد

Share this post