کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه اول شیفت عصر استان زنجان تعطیل شد

تعطیلی مدارس

کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه اول شیفت عصر استان زنجان تعطیل شد

 

میهن نیوز- مدیر کل مدیرت بحران استان زنجان  گفت:  با توجه به بارش برف که از ساعات ۴ بامداد امروز در شهر زنجان و برخی نقاط استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد با تصمیم ستاد ، مدارس شیفت عصر زنجان تعطیل  است.

مهندس صفی الله کرامتی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار میهن نیوز اظهار کرد: به پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه اول سطح استان در بعد از ظهر امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه بصورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تردد در سطح شهر به صورت عادی برقرار است و مشکل خاصی در این خصوص مشاهده نمی شود چرا که با همکاری شهرداری نمک پاشی و محلول پاشی نیز از همان ابتدای بارش برف آغاز شده و اکنون نیز خودروها در سطح شهر می توانند با احتیاط تردد نمایند.

 

مهندس کرامتی

به گفته این مسئول تاکنون از قطعی برق و گاز در استان گزارش نشده است.

مهندس کرامتی تاکید کرد:  با توجه به بارش برف از شهروندان تقاضا می کنیم از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند ودر در صورت تردد در مسیرهای کوهستانی  حتما زنجیر چرخ  به همراه داشته باشند  تنها در این مسیرها تردد با زنجیر چرخ  امکان پذیر است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان اضافه کرد: به احتمال قوی مسیر تردد ۱۰۰ روستا به دلیل بارش سنگین برف مسدود خواهد شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تردد در جاده های ترانزیت و اتوبان  در حال انجام است و مشکل خاصی در این مسیر ها گزارش نشده است وعوامل راهداری نیز در این مسیرها مشغول خدمت رسانی به مردم شریف هستند.

Share this post