کمربند شمالی کرج ریه تنفسی کلانشهر کرج محسوب می شود

کمربند شمالی کرج ریه تنفسی کلانشهر کرج محسوب می شود

کمربند شمالی کرج ریه تنفسی کلانشهر کرج محسوب می شود

انتفاع اصلی پروژه کنارگذر شمالی کرج برای مردم است

به جد درصدد جلب مشارکت ملی برای تسریع در تکمیل کمربند شمالی کرج هستیم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امید است بر اساس توافق اولیه، بتوانیم مشارکت دولت را در این پروژه داشته باشیم و البته در این راستا رایزنی ها و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و رییس محترم سازمان برنامه و بودجه و وزیر محترم راه و شهرسازی نیز اعلام آمادگی برای همکاری کرده اند.

به گزارش آوای میهن نیوز، شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج که روز پنجشنبه با همراهی شهردار کلانشهر کرج صورت گرفت، با بیان اینکه این مسیر از طریق کنارگذر، آزادراه شهید همت را به آزادراه تهران-کرج-قزوین متصل می کند، افزود: انتفاع اصلی این پروژه برای مردم کرج است که در واقع ریه بزرگ تنفسی شهر کرج تلقی می شود.

وی ادامه داد: در مقایسه با اواخر سال گذشته که بازدید از این پروژه داشتیم، پل اصلی این پروژه که می تواند یک المان برای شهر کرج باشد، پیشرفت خوبی داشته است و طی ۲ ماه آینده اقدام برای عرشه این پل نیز آغاز می شود.

شهبازی با اشاره به اینکه پل بی ۲ که در عظیمیه قرار دارد می تواند یکی از پل های زیبای کرج محسوب شود، گفت: خدا قوت می گویم و افتخار می کنم که شهردار و شورای اسلامی شهر کرج و پیمانکار پروژه، علی رغم تنگناهای مالی، با پرهیز از اقدامات تبلیغاتی و غیر ضرور تمرکز برای روی این پروژه بزرگ داشته اند و آن را یک لحظه تعطیل نکرده اند.

وی افزود: در مسیر بازدید از پروژه خرسند بودم که در درگیری هایی که بواسطه بیماری کرونا بوجود آمده این پروژه با اهمیت به طول ۱۷٫۵ کیلومتر به صورت مستمر پویا و فعال است.

استاندار البرز اضافه کرد: امید است بر اساس توافق اولیه، بتوانیم مشارکت دولت را در این پروژه داشته باشیم و البته در این راستا رایزنی ها و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و رییس محترم سازمان برنامه و بودجه و وزیر محترم راه و شهرسازی نیز اعلام آمادگی برای همکاری کرده اند.

وی گفت: در سفر رییس جمهور محترم به البرز برای بهره برداری از پروژه های راه سازی نیز  وزیر محترم راه و شهرسازی موضوع مشارکت دولت در این پروژه را مطرح کرده و بنده نیز بر روی آن تاکید داشتم از این رو امید است این هدف نیز محقق شود.

شهبازی افزود: انتظار می رود با توجه به عشق و علاقه فراوانی که شهردار و شورای اسلامی شهر کرج برای خدمت به همشهریان خود دارند این پروژه زودتر به سرانجام برسد.

وی عنوان کرد: در صورت جلب مشارکت ملی می توان انتظار داشت که تا پایان سال ۹۹ بخش عمده ای از این پروژه زیر بار ترافیک برود.

Share this post