کنترل و نظارت بر بازار کالاهای اساسی استان قزوین جدی گرفته شود

عطایی،رییس سازان جهاد کشاورزی قزوین

کنترل و نظارت بر بازار کالاهای اساسی استان قزوین جدی گرفته شود

 

آوای میهن نیوز_ رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: کنترل و نظارت بر بازار کالاهای اساسی این استان یک موضوع بسیار مهم است که باید از سوی تمام کارکنان سازمان جدی گرفته شود.

محمدحسین عطایی امروز پنجشنبه در نخستین نشست شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی افزود: گرچه نطارت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی دارای یک معاونت مجزا است، اما تمام کارکنان سازمان در این حوزه باید احساس مسئولیت کنند.

وی اضافه کرد: یکسری از کارهای ما در ارتباط مستقیم با مردم قرار دارد و ما را مورد قضاوت جامعه قرار می‌دهد، به عنوان مثال بخش بازرگانی از این جنس کار محسوب می‌شود و توجه ویژه‌ای می‌خواهد.

عطایی تاکید کرد: امروز با توجه به حجم کارها تمام کارشناسان و نیروهای موجود در سازمان باید یاریگر بازرسان در بازار باشند و تخلفاتی که مشاهده می‌کنند را به معاونت مربوطه گزارش کنند.

این مسئول بیان داشت: برای بهبود وضعیت اطلاعات و آمارها در اراضی کشاورزی یک کار زیربنایی در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم به ثبت دقیق وضعیت موجود در بخش کشاورزی اقدام شود.

عطایی با بیان اینکه در بحث الگوی کشت نباید تخلفی صورت بگیرد، گفت: کنترل‌ها را باید در مزارع استان قزوین افزایش داد تا سطح کشت و استفاده از منابع آبی به شکل کامل تحت رصد و نظارت باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: در مورد شعار سال تمام بدنه سازمان جهاد کشاورزی باید پیشرو بوده و در تحقق آن برنامه عملیاتی داشته باشد.

عطایی یادآور شد: اعتقاد ما این است تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی در جامعه یکدلی و وفاق در انجام کارها است.

Share this post