گشت های مشترک بین دستگاه متولی امرنظارتی زنجان در ایام نوروز ایجاد شود

صادقی نیارکی

گشت های مشترک بین دستگاه متولی امرنظارتی زنجان در ایام نوروز ایجاد شود

آوای میهن نیوز-رئیس کل دادگستری استان زنجان در هشتمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان زنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از اقدامات اعضای شورا گفت: چند سالی است ظرفیتی در کشور به نام شورای حفظ حقوق بیت المال ایجاد شده و جاهایی که یک موانع و تردید وجود دارد در این شورا مورد بررسی و برداشته میشود که موضوع آن هم مربوط به حقوق عمومی می باشد که بسیار راهگشا است..
حجت الاسلام اسمعیل صادقی نیارکی اظهار کرد:اداره اطلاعات استان با استفاده از تمامی ظرفیت ها نسبت به شناسایی فروش اراضی زراعی تحت هر عنوانی اقدام کند و مسببین را به دستگاه قضایی معرفی کند و صدا و سیما هم در این زمینه اقدام رسانه ای انجام دهد تا مردم فریب این اقدامات غیر قانونی را نخورند.
رئیس شورای قضایی استان زنجان تصریح کرد: ما همیشه باید اقداماتمان در راستای مصالح مردم باشد البته بصورت مشروع و قانونی. این از فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد. همه ما در حوزه کاری خودمان بایستی به وظایفمان به خوبی عمل کنیم.
رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: هم در حوزه جلوگیری از زمین خواری و هم در حوزه آب اقدامات خوبی انجام شده است. لازم است که از دستگاههای متولی امر در این خصوص تقدیر و تشکر نمایم.
وی تصریح کرد:تاکید این است که گشت های مشترک بین ۴ دستگاه متولی امر در ایام نوروز ایجاد شود و از ظرفیت این ۴ سازمان استفاده شود که در صورت وقوع تخلف برخورد کنند که این همان قرارگاه مشترک است که برای هم افزایی در حوزه پیشگیری اقدام مبارکی است.
رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان یادآور شد: دستگاههایی که نسبت به سند دار کردن اراضی دولتی خود اقدام نکرده اند در اسرع وقت نسبت به سند دار کردن آنها اقدام کنند و تیم مدیریتی اداره ثبت این آمادگی را دارد تا در این خصوص اقدام لازم انجام دهد.
در این جلسه ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: حضور مدیران جوان انقلابی، با انگیزه و توانمند، برخی نارسایی‌های دستگاههای اجرایی را پوشش می دهد و اخیرا اقدامات اساسی خوبی توسط دستگاه‌های مختلف در استان، انجام شده است بطوریکه در برخی موضوعات، شاهد کسب رتبه های برتر کشوری هستیم.
وی ضمن تاکید بر مسؤلیت پذیری مدیران دستگاهها و انجام بموقع وظایف افزود: یکی از مهمترین وظایف دستگاهها بحث نظارت و مراقبت نسبت به دارائی ها و پیشگیری از تصرفات و تعدی می باشد که لازم است دستگاههای متولی امر بویژه در ایام تعطیلات نوروزی با همکاری و هم افزایی ظرفیتهای نظارتی، اهتمام بیشتری داشته باشند..
در این جلسه اعضای شورا به بیان مسائل و دیدگاههای خود پرداختند.

Share this post