۸۰ درصد از رفتارهای جامعه با جمهوری اسلامی همخوانی ندارد

۸۰ درصد از رفتارهای جامعه با جمهوری اسلامی همخوانی ندارد

آوای میهن نیوز_نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم مشکلات موجود از بین برود باید رفتار اسلامی داشته باشیم که متاسفانه در زمان حاضر ۸۰ درصد از رفتارهایی که در جامعه شاهد آن هستیم با جمهوری اسلامی همخوانی ندارد.
علی نیکزاد در سفر یک روزه خود به استان زنجان که در همایش هادیان سیاسی و چهره‌های تاثیرگذار اقشار بسیج استان با موضوع روشنگری جهاد تبیین سخن می گفت اظهار داشت: همه ما سعی کرده ایم به فکر دنیا باشیم و آخرت را فراموش کرده ایم ،در اسلام مشکلی وجود ندارد بلکه مشکل از رفتار امثال من نیکزاد است که درست عمل نمی‌کنیم و مشکل از شمایی است که به من رای داده اید لذا باید قبول کنیم که انقلابی بودن آسان است اما انقلابی ماندن سخت است.
وی با تاکید بر اینکه چه کسی می گوید که در انقلاب اسلامی حق اعتراض وجود ندارد یادآور شد: ما در مجلس شورای اسلامی جایگاهی داریم که در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی برگزار می‌شود و اقشار مختلف می‌توانند در آنجا تجمع کرده و اعتراض خود را به گوش نمایندگان برسانند و این اعتراض ها پس از بررسی به شکل قانون درآمد عملی خواهد شد، یعنی باید در مورد مسائلی که خواهان آن هستیم قانون مشخصی تعیین شود و مملکت با قانون می‌تواند مشکلات را مرتفع نماید.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جمهوری اسلامی آنقدر که اقتصاد مهم شده همان مقدار فرهنگ در حال فراموشی است و از این حیث در حال ضربه خوردن هستیم.
این نماینده مجلس گفت: اگر بخواهیم بگوییم مملکت گل و بلبل است دروغ گفته ایم چرا که با انبوهی از مشکلات مواجهیم که باید در راستای رفع آنها با مجاهدت تلاش نماییم.
نیکزاد افزود: مشکل امروز ما مشکل حقوق شهروندی نیست که با از دنیا رفتن یک خانوم آشوب به پا شود آمریکا و دنیا در تلاش است تا با شایعاتی که از طریق رسانه ها ساخته و پرداخته می کنند نظام اسلامی را به زانو در بیاورد اما باید هوشیارانه در مقابل توطئه‌های استکبار مقابله کرد و با آگاهی دادن به جوانان این مرز و بوم از کیان اسلامی دفاع نمود.
وی ادامه داد: امروز مشکل اصلی ما جنگ سخت نیست و اصلاً با آمریکا درگیر شدن مطرح نیست در زمان حاضر دشمن با رسانه هایی که در اختیار دارد تلاش می کند که دروغ ها را طوری مطرح نماید که باور پذیر باشد که در این زمینه با هوشیاری همگان می توان در مقابل توطئه‌های استکبار و هم‌پیمانانش ایستاد.
نیکزاد مجاهدت های علمی را کمتر از مجاهدت های دفاعی ندانست و افزود: مجاهدت های دفاعی بسیار مهم است اما مجاهدت های علمی را نیز نباید فراموش کنیم چرا که اکنون با مجاهدت‌های علمی توانستیم از نظر دفاعی به نقطه‌ای برسیم که آمریکا جرأت نمی‌کند از طریق تحرکات نظامی به ما ضربه بزند.
وی با اشاره به اینکه هرکسی توفیق شهادت پیدا نمی‌کند افزود: بالاترین خلعتی که در کره خاکی می توان به آن دست یافت خلعت شهادت است، اگرچه داغ فرزند سخت و بسیار سنگین است و حسرت و فراق تمام نشدنی است، اما وقتی نامه اعمال ما را در آن دنیا می دهند تنها شهدا هستند که می‌توانند به داد ما برسند لذا همه چیزمان از شهداست و باید قدردان جانفشانی‌های آنها باشیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه به حمله داعش به سوریه اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم بگوییم داعش در سوریه چه کرد بشریت از آن شرم می‌کند آنهایی که می‌گویند با آمریکا کشورشان به خوشبختی می رسد سخت در اشتباهند مگر آمریکا برای خوشبخت کردن کشور افغانستان و آزادی آنها ۲۰ سال در این کشور نماند و بالاخره از آن فرار نکرد آیا این خوشبختی این است که ملتی را ۲۰ سال در انحصار خود نگاه دارید.

وی با اشاره به رشادت های شهید سلیمانی اظهارداشت: ایمان کامل و اخلاص سردار سلیمانی باعث شده بود که محبوب همه دلها شود و در نظرسنجی هایی که صورت گرفته می توانست با بالاترین رئیس جمهور شود اما گفت که من سرباز وطن هستم و این افتخار بزرگی است.
نیکزاد ادامه داد: شجاعت ایمان و اخلاص و ولایت پذیری از خصیصه‌های شهید سلیمانی بود و به دلیل عشق به ولایت توانست نامی جاودان از خود برجای بگذارد.
این نماینده مجلس در پایان گفت: همه ما اذعان میکنیم که جمهوری اسلامی راه مستقیم و حقی است که نمی‌توان آن را انکار کرد، اما اگر ما این راه را درست می رفتیم آیا اکنون با این مشکلات مواجه بودیم و این عزل و نصب‌ها آیا گفتمان امامین انقلاب است؟ به همین دلیل امپراتوری رسانه‌ای بیشرمانه مطالبی را مطرح می‌کند که انسان شاخ در می آورد لذا باید درست عمل کنیم و در راه کشور و انقلاب با مجاهدت مشکلات را مرتفع سازیم.

خبرنگار/مهران حبیبی

Share this post