مردم در ۲۲بهمن، عزت و اقتدار کشور را از طاغوت باز پس‌ گرفتند

مردم در ۲۲بهمن، عزت و اقتدار کشور را از طاغوت باز پس‌ گرفتند

آوای میهن نیوز- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی موجب تضعیف و حقارت دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی روز شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان افزود: ۲۲ بهمن اوج قله حرکت و یادآورترین صحنه های پرشکوه ایران اسلامی و روزی است که مردم با اراده خود، عزت و اقتدار کشور را از طاغوت باز پس‌ گرفتند.

وی اضافه کرد: ملت ایران با رهبری بنیانگذار کبیر اسلامی، یکی از بزرگترین انقلاب های جهان را رقم زدند به طوریکه پیروزی این انقلاب، به عنوان بزرگترین تحول قرن بیستم به ثبت رسید و این فصل نوین و نقطه عطفی در تاریخ تحولات جهان بود.

امیر سرلشگر موسوی تاکید کرد: درحالیکه اندیشه های کمونیسم و سکولار در کشور حاکم بود، انقلاب اسلامی برپایه دین استوار شد و با هدایت عالمان دینی و آموزه ها و تعالیم الهی فصل درخشانی را برای مردم ایران آغاز کرد.

وی با بیان اینکه مردم نقش اصلی را با رهبری مرجعیت دینی در این انقلاب ایفا کردند، گفت: این مردم بودند که در مواقع حساس حضور داشتند و عزت‌ و استقلال خود را با رهبری های داهیانه بنیانگذار کبیر نظام اسلامی باز پس گرفتند و سرنوشت کشور را تغییر دادند.

سرلشگر موسوی با تاکید بر اینکه دشمنان در طول تاریخ از هیچ توطئه ای با هدف تهی سازی و بر هم زدن اتحاد ملی ایرانیان، دریغ نکردند، گفت: دشمن هرگز نگران حقوق بشر و دموکراسی نیست و اگر نگران بود از رژیم کودک کش حمایت نمی‌کردند و تمام ادعای دشمن دروغ و با هدف تضعیف نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه توطئه دشمنان همواره با هوشیاری مردم و مسوولان خنثی شده است، گفت: نقشه های دشمنان در سال های اخیر نیز با بصیرت و آگاهی اقشار مختلف مردم ناکام ماند و انقلاب توانسته است راه اصلی موفقیت و پیشرفت خود را پیدا کند.

امیرسرلشگر موسوی با تاکید بر اینکه کشورمان مقتدرتر از گذشته شده‌ است، ادامه داد: دشمن با تحریم های ظالمانه و موج سواری در ناآرامی ها، تشدید فشارها ‌و حمایت از مخالفان نظام اسلامی تلاش کرد از این طریق به اهداف خود و شکستن اتحاد ملی و یا براندازی نظام دست یابد که در این مورد نیز بیراهه رفت و به اهداف شوم خود نرسید.

وی خاطرنشان کرد: امنیت، آرامش و حفظ تمامیت ارضی و آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

Share this post