متقاضیان مسکن ملی در زنجان فریب دلالان را نخورند

مسکن ملی

متقاضیان مسکن ملی در زنجان فریب دلالان را نخورند

میهن نیوز: معاون مسکن و ساختمان اداره‌ کل راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان طرح نهضت مسکن ملی در استان فریب دلالان و سودجویان را نخورند و امتیاز خانه دار شدن خود را از دست ندهند.

مهندس سعید شاهین فر در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: دادستان عمومی و انقلاب زنجان با ارسال نامه‌ای به ریاست اتاق اصناف استان خواستار ممنوعیت خرید و فروش امتیاز نهضت مسکن ملی شده و به این موضوع توجه ویژه ای دارند.

 

مهندس شاهین فر

به گفته وی، در نامه دادستان عنوان شده که متاسفانه برخی از مشاوران املاک در سطح شهر اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت مسکن ملی می کنند که این اقدام غیرقانونی و ممنوع است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌ کل راه‌ و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: حتی در مواردی نیز واگذاری این امتیاز همزمان به اشخاص متعدد و با دریافت مبالغی از چندین فرد انجام شده که موجب از دست رفتن سرمایه افراد فریب خورده و افزایش مراجعه کنندگان به دستگاه قضائی شده است.

شاهین فر افزود: بر اساس اعلام دادستان زنجان از آنجایی که این امتیاز در این مرحله قائم به شخص محسوب می‌شود و از طرفی واگذاری آن با اهداف طرح منافات دارد باید در راستای صیانت از حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم و تشکیل پرونده‌های قضائی، تمام مشاورین املاک سطح شهر از تنظیم و انعقاد قرارداد واگذاری این امتیاز خودداری کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: بازرسی‌های مستمر و منظمی به منظور مقابله با تخلفات در این حوزه انجام شده و با تاکید مقام قضائی در بازه زمانی ۳۰ روز آینده موارد به مقامات مربوط ارسال خواهد شد.

بهروز عباسی دادستان زنجان روز شنبه در نامه‌ای به اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به موضوع خرید و فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی از مشاوران املاک در سطح شهر ورود و اظهار کرده بود در مواردی، واگذاری این امتیاز همزمان به اشخاص متعدد و با دریافت مبالغی از چندین فرد انجام شده که موجب از دست رفتن سرمایه افراد فریب خورده و افزایش مراجعان به دستگاه قضایی شده است.

دکتر عباسی

Share this post