ابعاد شخصیتی امام راحل برای نسل جوان تبیین شود

دکتر رفیعی

ابعاد شخصیتی امام راحل برای نسل جوان تبیین شود

میهن نیوز-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: بیشترین تمرکز برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام، تبیین ابعاد شخصیتی ایشان، معرفی اندیشه‌ها و بازخوانی آنها برای نسل جوان باشد.

به گزارش خبرنگارما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان،ابوالفضل رفیعی در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان، با بیان اینکه ارتحال امام راحل فرصت خوبی برای تکریم مقام و شخصیت ایشان است، افزود: بدون شک عزت کشور و حتی جهان اسلام مرهون معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام راحل خدمات بی شائبه ای را به جهان اسلام ارائه کردند، اضافه کرد: ایشان با معرفی درست دین مبین اسلام توانست تحولی را در قرن بیست و یکم ایجاد کند.

این مسئول با بیان اینکه با اقدام امام راحل، مسیر تاریخ، تغییر پیدا کرد و هم اکنون نیز شاهد بروز تجلیات اندیشه های ناب ایشان در سطح جهانی هستیم، ادامه داد: امام راحل سال ها پیش رژیم صهیونیستی را غده سرطانی اعلام کرد و اکنون نیز با وضعیت منطقه و جنایات آنان در غزه، انزجار جهانی از آنها حتی در قلب نظام سلطه‌ افزایش یافته است.

رفیعی با بیان اینکه تمامی انسانهای آزاد اندیش، فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی را سر می دهند، افزود: این موضوع نشان دهنده حقانیت تفکر و آرمان های انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نظریه ولایت فقیه امام راحل یک نظریه بسیار مترقی است، ادامه داد: امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب بیش از گذشته مستحکم شده و شاخ و برگ آن کل عالم را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی روز به روز هم در حال جهانی شدن است، اظهار داشت: در ایام ارتحال امام راحل مراسم مختلفی در سطح جهان برگزار می شود و برگزاری این مراسم در تمام شهرها و روستاهای استان باید به صورت ویژه باشد.

این مسئول، بهره گیری از ظرفیت های مختلف برای جوانان و نوجوانان، همچنین برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی را در مسیر اعزام زائران در راستای اقدامات تبیینی اندیشه های امام مهم و رهبری عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: حضور مردم‌ در حرم امام، معنی دیگری دارد و جلوه دیگری از نمایش پایبندی مردم بر سر آرمان های انقلاب و تجدید میثاق با امام و مقام معظم رهبری است که بازتاب جهانی گسترده‌ای دارد.

معاون استاندار زنجان با تاکید بر گرامیداشت سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد گفت: این مناسبت نیز نشان‌ دهنده پیوند ناگسستنی امت با امام و مرجعیت است و نقطه‌ عطف درخشانی در تاریخ انقلاب به شمار می رود.

 شایان ذکر است در این جلسه ستاد ، کمیته های مختلف تعیین و مقرر شر در اولین فرصت نسبت به ارایه برنامه ها به دبیرخانه ستاد اقدام نمایند.
.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *