دکتر حسین دین محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان شد

دکتر حسین دین محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان شد

میهن نیوز – دکتر حسین دین‌محمدی در مراسم  به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان معرفی شد.

در این مراسم که در مرکز همایش‌­های بین‌المللی روزبه برگزار شد استاندار زنجان گفت: رضایت مردم از خدمات درمانی جزو اولویت‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی استان است که این موضوع باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

محسن افشارچی با بیان اینکه رضایتمندی مردم از عملکرد ۲ ارگان مهم شهرداری و علوم پزشکی اهمیت بالایی دارد افزود: بخش درمان بسیار حائز اهمیت است و هیچگاه نباید دست کم گرفته شود.

وی اظهار داشت: برای رضایتمندی در این بخش باید به مسائل معیشتی کادر درمان توجه کرد تا شاهد خدمت رسانی بهتری به عموم مردم بود.

این مسوول با تاکید بر اینکه تامین داروهای مورد نیاز مردم باید بیش از پیش مورد توجه‌ مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان باشد تصریح کرد: باید با تدابیر لازم از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این بخش استفاده مطلوب کرد.

افشارچی توسعه عدالت در حوزه درمان را مولفه ای مهم و اساسی در استان عنوان کرد و افزود: این موضوع باید در شهرستان های محروم همانند خدابنده، ماهنشان، ایجرود و طارم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان از ظرفیت های خیرین در راستای پیشبرد برنامه‌های خود استفاده کنند خاطرنشان کرد: خیرین حوزه سلامت کمک حال دولت هستند و می‌توانند در کاهش مشکلات نقش موثری داشته باشند.

این مسوول خاطرنشان کرد: تجهیزات برخی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فرسوده است که باید با پیگیری و مکاتبات لازم در اسرع وقت این مشکل رفع شود.

به گفته وی با کار جهادی می توان مشکلات حوزه درمان به ویژه در خصوص تجهیزات را برطرف کرد و در مجموع تمامی تلاش دولت در جهت کاهش مشکلات مردم در حوزه های گوناگون به ویژه سلامت است.

وی یادآور شد: علوم پزشکی زنجان به موضوع مولدسازی توجه کند که اولین بخش از این موضوع در استان برای علوم پزشکی زنجان صادر شده است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز گفت: رفتار و نوع خدمات ارائه شده با باورها و اعتقادات مردم سر و کار دارد.

حجت الاسلام مجید نقیلو افزود: مساله حکمرانی اسلامی و نقشی که در باور اعتقادی مردم باید داشته باشد پیچیدگی هایی دارد و باید اعتراف کرد هنوز به الگوی مد نظر نرسیده ایم.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید خدماتی را که از مراکز و ادارات از جمله بیمارستان‌ها انتظار و نیاز دارند، دریافت کنند.

حجت الاسلام نقیلو همچنین یادآور شد: کسانی که در انتخابات شرکت می کنند باید حواسشان به فضای سیاسی و طهارت سیاسی شهر باشد.

وی یادآور شد: اگر فضای سیاسی شهر آلوده شود، نباید انتظار داشت که حجاب، نماز و دین درست شود.

Share this post