پرحجم‌ترین زحمات شورای تامین بر دوش نیروی انتظامی است

پرحجم‌ترین زحمات شورای تامین بر دوش نیروی انتظامی است

استاندار زنجان:
پرحجم‌ترین زحمات شورای تامین بر دوش نیروی انتظامی است
استاندار زنجان گفت: نیروی انتظامی نیرویی بسیار ارزشمند و همیشه در صحنه است و پرحجم‌ترین زحمات شورای تامین را بر دوش دارد.
فتح الله حقیقی در مراسم صبحگاه عمومی کارکنان انتظامی استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و شماری از مسوولان استانی با رعایت کلیه سازوکارهای بهداشتی برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: امروز نیروی انتظامی در بین مردم از محبوبیت و مقبولیت فراوانی برخوردار است.
وی با بیان اینکه اقدامات پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه، اراذل و اوباش و محتکران اقلام بهداشتی قابل تقدیر است، اظهار داشت: زمانیکه در درون جامعه آرامش نباشد در بین مردم ناامیدی به وجود می آید بنابراین لازم است همه آحاد جامعه از جمله خبرنگاران و خود مردم در راستای آرامش درونی جامعه تلاش کنند.
رییس شورای تامین استان زنجان، تلاش خستگی ناپذیر و اخلاص را ۲ ویژگی ارزشمند و بارز کارکنان نیروی انتظامی دانست و افزود: رضایتمندی مردم و مسوولان و شاخص مطلوب امنیت در استان نشانگر تلاش خستگی ناپذیر کارکنان پلیس است.
حقیقی با اشاره به اینکه پلیس علاوه بر تامین نظم و امنیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مجاهدانه و شبانه روزی در خدمت مردم است، تصریح کرد : مبارزه مجاهدانه و شبانه روزی پلیس با فساد، قاچاق موادمخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت یکی از شاخص های برتر این نیرو است.
وی با اشاره به کشف ۷۰ میلیاردی کالای قاچاق و افزایش ۴۵ درصدی برخورد با اوباشگری و اراذل و اوباش، افزود:‌ اخلاق محوری، مردم مداری و جامعه محوری نیروی انتظامی باعث افزایش مشارکت مردم با پلیس و محبوبیت این نیرو در جامعه شده است.
حقیقی به نقش پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه و تاثیر امنیت در سرمایه گذاری های اقتصادی اشاره کرد و گفت: امنیت بالای استان زمینه ساز رشد سرمایه‌گذاری اقتصادی و رونق تولید در زنجان شده است.

Share this post