برخی از پروژه های مصوبات سفر استانی رئیس جمهور ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

برخی از پروژه های مصوبات سفر استانی رئیس جمهور ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

میهن نیوز- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان زنجان ۱۳ مصوبه برای ادارات زیر مجموعه راه و شهرسازی در استان زنجان ابلاغ شد، گفت: در این میان ۹ مصوبه مختص اداره کل راه و شهرسازی در حوزه‌های راه، مسکن و شهرسازی بود.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان زنجان طی سفر استانی ۲۷ آبان سال ۱۴۰۰، گفت: در این سفر پربرکت ۱۳ مصوبه برای ادارات زیر مجموعه اداره کل راه و شهرسازی در استان زنجان ابلاغ شد.

وی ابراز داشت: در این میان ۹ مصوبه مختص اداره کل راه و شهرسازی در حوزه‌های راه، مسکن و شهرسازی بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه برای پنج عنوان پروژه در رابطه با بهسازی و احداث راه‌های استان مبلغ ۵۷۰ میلیارد تومان طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مصوب شد، گفت: حدود ۵۰ درصد این مبلغ محقق شده و با این میزان اعتبارات گشایش خوبی در پروژه‌ها ایجاد شده و روند عملیات اجرایی سرعت گرفته است.

اسماعیلی تاکید کرد: چهار عنوان مصوبه دیگر که برای تسهیل در امور حاکمیتی و مجوزها لازم بود که هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت دارد.

وی گفت: همچنین در حوزه احداث ساختمان‌های دولتی به عنوان دستگاه مجری نیز پنج عنوان از پروژه‌های سایر دستگاه‌های اجرایی استان به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده که متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها ۵۵ درصد می باشد.

Share this post