استاندار زنجان دستگاه‌های اجرایی را مکلف به همکاری بین بخشی برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ کرد

دکتر افشارچی

استاندار زنجان دستگاه‌های اجرایی را مکلف به همکاری بین بخشی برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ کرد


استاندار زنجان با تاکید بر لزوم همکاری‌های بین بخشی برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ گفت: هیچ دستگاه اجرایی به ویژه شهرداری زنجان به تنهایی قادر نیست شهری زیبا را برای گردشگران و مهمانان نوروزی فراهم کند و این مهم باید مورد توجه همه دستگاه‌ها باشد.

دکتر محسن افشارچی در شورای اداری استان با اشاره به خانه تکانی افراد برای ورود به سال جدید، اضافه کرد: دستگاههای اجرایی استان نیز نسبت به نظافت و خانه تکانی اقدام کنند تا مناظر شهری جلوه زیباتری برای خود شهروندان و دیگر مسافران نوروزی داشته باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه زیباسازی، مولفه هایی از قبیل نظافت، رنگ آمیزی و رعایت تناسب را در بر می گیرد، ادامه داد:  مسوولان دستگاهها به این نکات توجه بیشتری داشته باشند و این مهم را توزیع یافته انجام دهند.

استاندار زنجان با بیان اینکه پرچم کشورمان نماد وحدت است گفت: وحدت و یکپارچگی در همه امور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نظام جمهوری اسلامی با همین نماد طی ۴۳ سال گذشته به قله های افتخار رسیده است.

وی اظهار داشت: توزیع مسوولیت ها در زیباسازی شهری برای ایام نوروز می تواند از ابعاد مختلف تاثیر گذار باشد و موضوع مبلمان شهری نیز در سال آینده مد نظر قرار خواهد گرفت.

افشارچی با بیان اینکه قبل از پایان سال نیز آخرین جلسه شورای اداری برگزار و کارکردها و و ظایف دستگاههای اجرایی برای سال بعد مطرح خواهد شد، افزود: مسوولیت رفع مشکلات مردم و توجه به دردهای آنها برای مسوولان مضاعف است و باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

استاندار زنجان در ادامه به روزهای پایانی سال و لزوم پرداخت عیدی نیروهای شرکتی از محل اعتبارات قانونی تاکید کرد و گفت: نباید این نیروها با ناراحتی سال خود را به پایان ببرند.

افشارچی در ادامه به موضوع اعزام کاروان راهیان نور از استان اشاره کرد و افزود: تاثیر بسیار زیاد بازدید از مناطق جنگی بر جوانان قابل انکار نیست و این اعزامها نیز با توجه به محدودیت منابع باید توزیع یافته و با همکاری بین بخشی از سوی ارگانها و دستگاههای متولی امر انجام گیرد.

وی اضافه کرد: راهیان نور یکی از اقدامات مهم فرهنگی است و در این خصوص باید گفت جنگ یک اندوخته ای برای جمهوری اسلامی محسوب می شود و نباید اجازه داد رشادت ها و اتفاقات دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود

 استاندار زنجان با تا کید بر اینکه به موضوع راهیان نور باید حساس بود چرا که نگهداری از یک ثروت ملی است، ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان به این مهم بیش از پیش توجه شود.

افشارچی با تاکید بر اینکه مدیران جدید باید در ساختارهای سازمانی خود ازجمله مدیریت های میانی و معاونت ها دو مسئله مهم را مد نظر داشته باشند اظهار داشت: استفاده از جوانان حزب اللهی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و همچنین استفاده از زنان در پستهای معاونت و تربیت بانوان برای  ورود به مدیریت های آینده حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

Share this post