بر خود وظیفه می دانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در دانش آموزان تقویت کنیم

بر خود وظیفه می دانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در دانش آموزان تقویت کنیم

مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی استان:

بر خود وظیفه می دانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در دانش آموزان تقویت کنیم

آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی استان زنجان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و هیئت همراه، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش زنجان و دیگر مسئولین و مدعوین در سالن اجتماعات کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان برگزار شد.

به گزارش آوای میهن نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر، گفت: رزمندگان زنجان و غواصان دریا دل استان، نقش بسزایی در هشت سال دفاع مقدس داشتند که همواره حفظ یاد و خاطره و حرمت آنان بر ما واجب است.

مظفری با اشاره به اینکه امروز نام و نشانی جز قهرمانی و دلاورمردی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، به جا نمانده است، عنوان کرد: رزمندگان همیشه در یاد و خاطره ملت ایران باقی می‌مانند.

وی افزود: بر خود وظیفه می دانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در دانش آموزان تقویت کنیم و راهیان نور یکی از ارزشمندترین برنامه ها جهت حفظ و تقویت و انتقال این فرهنگ است.

مظفری تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، راهیان نور به صورت مجازی افتتاح می گردد تا این در س عملی و ارتباط با شهدا به فراموشی سپرده نشود.

مدیر کل آموزش و پرورش اسنان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: از حمایت های بی دریغ و بی نظیر معاون پرورشی و فرهنگی وزارت تشکر میکنیم و امیدوار هستیم با حمایت های مسئولین وزارتی گام های مثبتی در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف آموزش و پرورش در سطح استان زنجان برداشته شود.

گفتنی است عدم دعوت از برخی از خبرنگاران  برای پوشش این خبر مهم نامعلوم است اما به نظر می رسد از شیوه های جدید مدیر کل فرهیخته آموزش وپرورش استان زنجان است که  جای سوال دارد.

                           

Share this post