آزادی۴۷ زندانی جرائم غیرعمد در زنجان

آزادی۴۷ زندانی جرائم غیرعمد در زنجان

آوای میهن نیوز – رییس کل دادگستری زنجان گفت:همزمان با پنجمین روز ازدهه فجر از محل کمک های  ستاد دیه استان و مردمی در مراسمی تعداد ۴۷ زندانی جرایم غیر عمد در زنجان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام علی فرجی برحق شامگاه دوشنبه درمراسم دیدار چهره به چهره مسئوولان و دست اندرکاران قضایی افزود: یکی از برنامه های ایام الله دهه فجر دستگاه قضایی دیدار چهره به چهره با زندانیان و رسیدگی به مشکلات قضایی و پرونده های آنها است.

وی اضافه کرد: امروز با حضور معاونین قضایی دادگستری استان، دادستان مرکزاستان، شهرستان ها و معاونین، رؤسای حوزه های قضایی و قضات استان دیدار با زندانیان در شهرهای زنجان، ابهر و خدابنده برگزار شد که تلاش بر این است در حد توان به مشکلات رسیدگی شود.

این مسوول تاکید کرد: استفاده از مجازات های جایگزین حبس و دیگر سیاست های قوه قضاییه برای کاهش جمعیت کیفری زندان ها برای زندانیان واجد شرایط رویکرد دادگستری استان است، البته باید توجه داشت، امنیت روانی جامعه نباید با نوع ارفاقات قضایی به خطر بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق با بیان اینکه امروز تعدادی از زندانی جرائم غیر عمد در این مراسم بصورت نمادین از زندان آزاد می شوند گفت: این آزادی ها تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد یافت.

رییس دادگستری زنجان یادآور شد:جشن پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور رهبری امام خمینی (ره) و پشتوانه ملت انقلاب در سال ۵۷ استمی باشد و این انقلاب به رغم توطئه ها و تحریم‌های دشمنان با توجه به اعتقادات دینی و توکل بر خداوند متعال سرافراز و با اقتدار پیش می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: حفظ و حمایت از انقلاب اسلامی که خون های زیادی برای بدست آوردن آن ریخته شده، وظیفه همه آحاد جامعه و مصداق بارز حمایت از انقلاب اسلامی در دستگاه قضایی اجرای عدالت و احقاق مردم است که همه باید به وظیفه خود عمل کنیم، چرا که بی توجهی به ارزش‌های اسلامی در فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.

Share this post