احداث هتل گردگشگری در زنجان

احداث هتل گردگشگری در زنجان

آوای میهن نیوز-استاندار زنجان گفت: در راستای جذب گردشگر باید هتل گردشگری در زنجان احداث شود ودر این راستا استانداری پیگیر این موضوع است.

محسن افشارچی درجلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: تعامل بین دستگاههای اجرایی، تسهیل کننده رشد بهره وری در استان است و در این راستا نگاه فرابخشی باید جایگزین نگاه بخشی شود. 

نماینده عالی دولت در استان افزود:دستگاههای اجرایی باید شاخص بهینه سازی بالادستی را مدنظر قرار دهند و این رویکرد ضامن بهره وری است.

او خاطرنشان کرد:در مواردی با برخی تغییرات کوچک اتفاقات بزرگی رقم می خورد و این موارد البته نیاز به  اعتبار خاصی هم ندارد بلکه لازم است فرآیندها اصلاح شود تا شاهد اتلاف منابع نباشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه ساختار اداری شکل گرفته در کشور بر مبنای نفت بوده است، گفت:نفت خیلی از ناکارآمدی های مدیریتی را می پوشاند،یکی از دلایل اصلی گذار از این وضعیت در دولت سیزدهم اتکا به منابع جایگزین از جمله رشد بهره وری به جای منابع نفتی است.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت:انتخابات مجلس ارتباط مستقیمی با بهره وری در اقتصاد کشور دارد.

او تصریح کرد:هر چه نمایندگان مجلس همگراتر و آشنا به اعداد و ارقام و اصول مدیریت باشند، شاهد بهره وری بیشتر در کشور نیز خواهیم شد.

استاندار زنجان گفت: اقتصاد مقاومتی و بدون تکانه در گرو حرکت در مسیرهای جدید تولید ثروت در کشور است.

Share this post