امروز همه باهم در حمایت از کودکان ومادران غزه می آییم

امروز همه باهم در حمایت از کودکان ومادران غزه می آییم

آوای میهن نیوز_رژیم کودک کش و متجاوز صهیونیستی در یک ماه گذشته با تمام تجهیزات و امکانات جنگی که از سوی آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی تزریق می‌شود، مردم  بی‌دفاع غزه را مورد هجوم قرار داده و تاکنون بیش از  هزاران کودک و مادر در این کشتار بی‌رحمانه به شهادت رسیده اند.
اگرچه مردم همیشه در صحنه ایران در این مدت، بارها حمایت خود را از مردم بی‌دفاع غزه با راهپیمایی‌های خود اعلام کرده و محکومیت رژیم صهیونیستی را خواستار شده‌اند، اما این بار به صورت یک پارچه و منسجم امروز شنبه ۲۷ آبان ماه ساعت ۱۵ همزمان در سراسر کشور بار دیگر در راستای محکومیت جنایات رژیم جعلی و حمایت از کودکان و مادران غزه در راهپیمایی حضور خواهند داشت تا جهانیان بدانند که ایران همواره پشتیبان فلسطین است واز مردم بی‌پناه و بی‌دفاع غزه حمایت خواهد کرد.
در این راستا احزاب و شخصیت‌های مختلف با انتشار بیانیه‌هایی حضور خود را در این راهپیمایی و تجمع بزرگ اعلام کرده و از مردم نیز خواسته‌اند تا در این مراسم شرکت کنند.

اعلام ساعت کاری ادارات و مدارس زنجان در روز شنبه

به دلیل اهمیت این راهپیمایی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان اظهارداشت: روز شنبه ساعت کاری ادارات و مدارس استان زنجان تغییر می یابد.

مرتضی شهامی  گفت: روز شنبه در سراسر شهرهای استان راهپیمایی مردمی حمایت از کودکان غزه و مردم مظلوم فلسطین برگزار خواهد شد که بر این اساس ساعات کاری همه ادارات زنجان تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین همه مدارس شیفت عصر روز شنبه تعطیل بوده و مدارس شیفت صبح نیز تا ساعت ۱۱ برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار زنجان:

راهپیمایی و تجمع حمایت از کودکان غزه و مردم مظلوم فلسطین روز شنبه ۲۷ آبان در سراسر استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه باید به تصویر کشیده شود تا در عصر غلبه رسانه های حامی این رژیم، موجب بیداری هرچه بیشتر جهانیان گردد، به همین منظور مردم استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کودکان غزه به خیابان ها می آیند.

ابوالفضل رفیعی در جلسه هماهنگی راهپیمایی مردمی حمایت از غزه، افزود: رژیم صهیونیستی بعد از رسوایی شکست همه جانبه در جریان طوفان الاقصی، به شکل جنون آمیزی اقدام به جنایت می کند لیکن بدون شک در حال متلاشی شدن و نابودی است.

وی گفت: همه مردم دنیا نسبت به ماهیت جنایتکارانه این رژیم جعلی آگاه شده اند هرچند که اکثر دول غربی و در راس آمریکا شریک جنایات این رژیم آیت ولی در نهایت پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند.

 

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن خونخوار در غزه برای جنایت و کشتار مردم بویژه کودکان هیچ حدی قائل نیست، افزود: اقشار مختلف مردم زنجان برای حمایت از کودکان مظلوم غزه و اعلام انزجار از حملات ددمنشانه رژیم صهیونسیتی به خیابان‌ها می آیند.

وی گفت: این راهپیمایی روز شنبه هفته آینده ۲۷ آبان ماه در تمام شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد شد.

رفیعی با بیان اینکه هم اکنون دلهای مومنین و آحاد مردم برای این حرکت ضد صهیونیستی آماده است ، افزود: این راهپیمایی ریشه و صبغه مردمی دارد لیکن دستگاههای مختلف باید به منظور تقویت آن با متولیان برگزاری راهپیمایی همکاری لازم را داشته باشند.

فراخوان نمایندگی حزب موتلفه اسلامی  برای شرکت در راهپیمایی

دراین  باره عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و دبیر استان زنجان،  ضمن تاکید برای شرکت در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین

با اشاره به جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی در کشتار و قتل و عام وحشیانه  مردم مظلوم فلسطین، اعم از کودکان ،زنان و مرد ان بی گناه   بمباران بیمارستانها و منازل مسکونی و آواره کردن مردم را ، گفت : این اقدام غیر انسانی و مطلق ضد بشری ، تنها از رژیم و نظامیانی بر می آید که همانند حیوانات وحشی برای حفظ موجودیت  و غریزه خود دست درندگی دیوانه وار می زند  ،

رضا رحیم پور، خروش اعتراضی  آزادی خواهان و عدالت  جهان را  علیه جنایات رژیم صهیونیستی،  فریاد خاموش کردن جنایات جنگی و حذف این غده سرطانی در منطقه است و مجامع بین المللی مدعی حقوق  نیز باید این فر یاد های محکومیت را بشنود و به اقدامات رژیم صهیونیستی پایان دهد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی با اعلام اینکه مردم انقلابی و مسلمان ایران همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده و نظام جمهوری اسلامی حمایت از آنها را راهبرد اسلامی و انسانی خود می داند از آحاد مردم استان دعوت کرد همگام با هموطنانمان روز شنبه در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بطور گسترده شرکت کرده و   ندای مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را سردهند و دلگرمی برای مردم مقاومت باشند

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

پیش از این نیز حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان و محسن افشارچی استاندار زنجان روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای جنایات‌ و فاجعه نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستانی در غزه را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: جنایات شیطانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی که به بهانه مقاومت و ایستادگی مردم غزه در برابر حق قانونی خود آغاز شده است روز به روز وحشیانه‌تر و بی رحمانه‌تر می شود.

رژیم کودک‌کش صهیونیستی می پندارد با این جنایات شیطانی می تواند لکه ننگ شکست طوفان الاقصی را جبران کند درحالیکه به فرموده مقام معظم رهبری «در این قضیّه‌ پانزدهم مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی، هم از لحاظ نظامی، هم از لحاظ اطّلاعاتی، یک شکست غیر قابل ترمیم خورده و ضربه‌ای که خورده است به این آسانی قابل جبران نیست».

راهبرد «قتل عام» به خیال ترمیم «شکست ترمیم‌ناپذیر» و حمله غیرانسانی رژیم صهیونسیتی به بیمارستان المعمدانی در غزه و شهادت صدها زن و کودک و انسان بی‌دفاع نشان داد که سکوت در برابر جنایت های این رژیم موجب جری‌تر و وحشی‌تر شدن آن می شود و باید جبهه مقاومت اسلامی و کشورهای مسلمان قاطعانه در برابر این جنایات واکنش نشان دهند.

در این راستا مردم غیور و همیشه در صحنه زنجان در حمایت از مردم بی‌پناه، مظلوم و مقتدر غزه به میدان خواهند آمد و با حضور حماسی خود اجازه وحشیگری و جنایات بیشتر را به این رژیم کودک کش نخواهند داد.

خاتمی و افشارچی در پایان تاکید کرده اند: اینجانبان اقدامات ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی را که خلاف فطرت پاک انسانی است محکوم کرده و اعلام می‌داریم ترکیدن بغض چندین ساله ملت مسلمان و استوار فلسطین که در روزهای گذشته تحت عنوان طوفان الاقصی نمایان شد و بزرگترین ضربه حیثیتی را به هیبت پوشالی رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی نمایان ساخت، اولین گام برای فروریختن بنیان‌های سست این رژیم کودک کش است.

دعوت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران از آحاد مردم انقلابی و شهید پرور استان زنجان برای حضور در راهپیمایی محکومیت کشتار وحشیانه کودکان مظلوم غزه

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز با صدور پیامی از مردم انقلابی و شهیدپرور استان زنجان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی دعوت کرد.

 دشمن سفاک و کودک کش صهیونیستی حملات همه جانبه‌ای را علیه مردم غزه و فلسطین آغاز کرده و این روزها شاهد یک نسل‌کشی و قتل عام تاریخی هستیم.

 مردم ایران عزیز از ابتدای انقلاب با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره در کنار مردم فلسطین بوده و از آرمان‌های مردم مظلوم دفاع کردند و در صحنه حضوری حماسی داشتند.

 بدین وسیله از اقشار مختلف مردم انقلابی و هم استانی‌های عزیز، به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دعوت می‌کنم در راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه که در زنجان روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ از چهار راه امیرکبیر تا چهار راه انقلاب برنامه ریزی شده به صحنه بیایند و ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه؛ انزجار خود را از رژیم ظالم وغاصب صهیونیستی که دشمن بشریت است اعلام میدارد.

Share this post