باند سارقان اماکن خصوصی در زنجان منهدم شد

باند سارقان اماکن خصوصی در زنجان منهدم شد

آوای میهن نیوز – رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: باند سرقت از اماکن خصوصی با ۴۰ فقره سرقت در زنجان منهدم شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محمدعلی آدینه لو روز چهارشنبه با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می طلبد، افزود: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقای سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می شود.

وی به وقوع سرقت‌های سریالی از اماکن خصوصی طی چند هفته گذشته و پیگیری پلیس در این خصوص اشاره کرد و یادآور شد: کارآگاهان اداره مباره با سرقت با انجام تحقیقات و اقدامات فنی صورت گرفته، سرنخ‌هایی از اعضای یک باند سه نفره سرقت را به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از شناسایی هویت سارقان و دستگیری آنها با هماهنگی مقام قضایی خبر داد و اظهار داشت: سارقان که ۲ سارق و یک مالخر هستند در تحقیقات پلیسی به ۴۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ آدینه لو از شهروندان خواست، ضمن تجهیز اماکن، منازل و خودروی خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته، قفل‌های مناسب و دزدگیر در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ و یا ۱۳۰ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

Share this post