با متخلفان در انتخابات به صورت جدی برخورد خواهد شد

با متخلفان در انتخابات به صورت جدی برخورد خواهد شد

دادستان مرکز استان زنجان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه با متخلفان و بر هم زنندگان انتخابات به شدت برخورد خواهد شد افزود: صیانت از حقوق عامه یکی از وظایف مهم دستگاه قضایی است که در این زمینه بدون اغماز با متخلفان برخورد خواهد کرد.

دکتر بهروز عباسی افزود: خط قرمز دادگستری استان صیانت از اموال عمومی و دولتی است و با کسانی که به اماکن عمومی و دولتی خسارت وارد کردند به شدت برخورد خواهد شد و تاکنون نیز گزارشاتی به دستگاه قضا ارسال شده است که در حال بررسی می‌باشد.

دادستان مرکز زنجان با تاکید بر آمادگی متولیان برای برگزاری انتخابات گفت: این آمادگی منجر به برگزاری مطلوب انتخاب خواهد شد.

 عباسی، با تاکید بر آمادگی متولیان استان برای برگزاری انتخابات اظهار کرد: عوامل وقضات دادگستری و دادستان های استان در حال آماده باش هستندعلاوه بر این قاضی کشیک هم برای موارد خاص فعال هستند لذا با این آمادگی امیدوارم رای‌گیری به نحو مطلوبی برگزار شود.

دادستان مرکز زنجان با بیان اینکه متولیان امر به وظایف خود در حوزه آموزش نیر عمل کرده‌اند، تصریح کرد: این اقدامات در راستای پیشگیری از جرائم انجام شده است.

وی تبلیغات زودهنگام را از جمله تخلفات انتخاباتی ثبت‌شده اعلام کرد و گفت: در مورد تخلفات باید مستندسازی و سپس تصمیم گیری گردد.

Share this post