بهره برداری از ۵٠۴  طرح توزیع  نیروی برق استان زنجان همزمان با دهه فجر

بهره برداری از ۵٠۴  طرح توزیع  نیروی برق استان زنجان همزمان با دهه فجر

آوای میهن نیوز-در مراسمی با حضور مسوولان استان زنجان و ارتباط تصویری برخط با امور برق شهرستان های استان در محل انجام طرحها ، ۵٠۴ طرح توزیع برق با اعتباری بالغ بر ١۶٩٢ میلیارد ریال در امور برق ده گانه استان زنجان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در این مراسم،  ضمن تبریک ایام دهه فجر حجم شبکه توزیع برق استان را بیش از ١۵هزار کیلومتر عنوان کرد و افزود: این میزان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ١٨ برابر رشد داشته و انرژی برق را برای بیش از ۵٠٠هزار مشترک توزیع می کند.

 

مهندس پیام جوادی با اشاره به اینکه بیش از ۷۳ درصد از برق استان در بخش مولد همچون کشاورزی و صنعت و تولید استفاده می‌شود، گفت: همین امر وظیفه استان را خطیرتر می‌کند.

وی اظهار داشت: در پروژه‌هایی که امروز به افتتاح می‌رسد، به اقتصاد مقاومتی نگاه کامل تری شده است‌.

جوادی  با بیان اینکه اجرای این پروژه‌ها در استان بسیار حیاتی بود، اظهارکرد:شرکت توزیع برق استان زنجان همواره از تکنولوژه های روز استفاده می کند برای مثال یکی از پروژه‌ها تعویض سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار است که افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: تعویض سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار با هدف کاهش تلفات، بهبود ولتاژ انجام می‌شود و اولویت اول در اجرای این پروژه مسیرهایی است که احتمال وقوع سرقت سیم در این مناطق زیاد بوده یا سرقت سیم اتفاق رخ داده است.

وی با بیان اینکه ۱۵۱ نقطه از نقاط استان به لحاظ مشکل رفع ولتاژ پاکسازی شده است، گفت: فقط چند نقطه در استان مانده است که دارای ضعف ولتاژ بوده و در طول روز‌های پیشرو نیز این مشکل رفع خواهد شد.

 

جوادی با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق استان زنجان یک شاخصه ویژه دارد، گفت: قسمت عمده برق تحویلی استان در بخش مولد مصرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۳ درصد از برق استان در بخش مولد همچون کشاورزی و صنعت و تولید به کار می‌رود، گفت: همین امر وظیفه استان را خطیرتر می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با اشاره به اینکه تلاش می‌شود برق با کیفیت به لحاظ ثبات و پایداری به مصرف کنندگان تحویل داده شود، گفت: در کنار اجرای این پروژه‌ها، شرکت توزیع برق در مسیر تعالی گام برداشته است.

وی با اشاره به اینکه توزیع برق نیازمند تکنولوژی است، بیان کرد: نیروهای متخصص خاص در یک واحد جمع شده تا بتوانیم کارهای فنی و تخصصی را به نحو بهتر انجام دهیم.

 

فرماندار زنجان نیز در این آیین با تجلیل از فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در برق رسانی به روستاها و مناطق محروم گفت: نیروهای عملیاتی این شرکت در سخت ترین شرایط آب وهوایی برای تامین برق دورافتاده ترین نقاط استان در تلاش هستند که این همت قابل تقدیر و تجلیل است و خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان یکی از دستگاه های خدمت رسان نمونه استان زنجان است.

پرویز خالقی در خصوص راه اندازی نگهداری و تعمیرات(نت) به عنوان یازدهمین امور توزیع برق استان زنجان نیز گفت: استفاده بهینه از دارایی های فیزیکی گامی موثر در ارتقای خدمات است و توزیع برق به عنوان دستگاه خدمت رسان پیشرو در ارائه خدمات با راه اندازی این امور می تواند در ارائه برق پایدار به مشترکان و تسریع در خدمت رسانی موثرتر باشد.

گفتنی است همزمان با بهره برداری از ۵٠۴ طرح توزیع برق استان زنجان در حوزه های تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده شهری  و روستائی، توسعه و احداث شبکه های توزیع برق شهری و روستایی، اصلاح و بهسازی شبکه های توزیع برق روستایی، احداث و بهینه سازی شبکه های روشنایی معابر و هوشمندسازی شبکه های توزیع برق امور نگهداری و تعمیرات(نت) با دستور فرماندار زنجان آغاز به کار کرد.

 

 

 

Share this post