دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در قزوین

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در قزوین

میهن نیوز- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری ۲ قاچاقچی، توقیف ۲ دستگاه خودرو و کشف ۱۵ کیلو تریاک در عملیات ماموران این یگان خبر داد.

سرهنگ”فرهاد علی بیگی” در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله تریاک توسط یکی از قاچاقاچیان موادمخدر به استان قزوین مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه رصد اطلاعاتی ماموران مشخص شد متهم با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ از محور قدیم”قزوین-تهران” در حال تردد می باشد افزود: قاچاقچی شناسایی شده با تعقیب و مراقبت ماموران به محض ورود به شهر بیدستان دستگیر شده و در بازدید از خودرو وی ۱۰ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: ماموران در عملیاتی دیگر یکی از قاچاقچیان مواد مخدر که به خودرو سواری سمند قصد انتقال مواد مخدر به قزوین را داشت شناسایی و او را به محض ورود به شهر قزوین متوقف و دستگیر کردند.

سرهنگ”علی بیگی” با اشاره به اینکه در بازدید از خودرو متهم ۵ کیلوگرم تریاک جاساز شده کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

Share this post