سقف تسهیلات متقاضیان نهضت ملی مسکن در زنجان افزایش می‌یابد

مسکن ملی

سقف تسهیلات متقاضیان نهضت ملی مسکن در زنجان افزایش می‌یابد

میهن نیوز- استاندار زنجان گفت: با پیگیری‌های انجام شده، سقف تسهیلات متقاضیان نهضت ملی مسکن در این استان به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

محسن افشارچی افزود: در دیداری که در هفته جاری با سرپرست و عضو هیات مدیره ناظر بر تسهیلات بانک مسکن جهت حل مشکل متقاضیان طرح ملی مسکن استان انجام شد، مشکلات موجود در پیشبرد پروژه های نهضت ملی مسکن در استان از جمله مساله تامین آورده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این یدار مقرر شد در فاز اول پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی آنها بیش از ۶۰ درصد است از تسهیلات متمم ۲۰۰ میلیون تومانی بانک مسکن بهره مند شوند و سقف تسهیلات متقاضیان به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یابد.

استاندار زنجان گفت: همچنین مقرر شد این پروژه ها تا پایان سال جاری تکمیل و پس از دریافت دفترچه اقساط بانک مسکن به متقاضیان واجد شرایط تحویل شود.

افشارچی با بیان اینکه ۱۷ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است، افزود: زنجان در این زمینه از استان های پیشرو در کشور است و البته این پیشرو بودن به این معنی هم هست که با مسائل و مشکلات جلوتر از همه استانها مواجه می‌شود و باید برای حل آنها نیز بیشتر تلاش شود.

 

افشارچی

Share this post