شهرداری زنجان به مناطق کم برخوردار بیشتر توجه کند

شهرداری زنجان به مناطق کم برخوردار بیشتر توجه کند

میهن نیوز-عضو شورای شهر زنجان گفت: مناطق کم برخوردار شهر زنجان به تدوین نقشه ژئودیتای عناوین محرومیتهای شهری نیاز دارد.

دکترحسنی در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر زنجان افزود: تا مردم و متخصصین امر دقیقا ندانند چه چیزی محرومیت است و پروژه های مقابل آنها برای رفع محرومیت کدام است و در چه زمان با کدام منبع و توسط چه دستگاههایی اجرا می شوند، کماکان در مسیر صحیح رفع محرومیت قرار  نخواهیم گرفت.

به گفته او شهرداری زنجان باید به مناطق کم برخوردار بیشتر توجه کند تا توزیع عادلانه ای در تمام زمینه های شهری صورت گیرد.

حسنی در بخش دیگری از نطق پیش از دستور گفت: اکنون که تب استعفاها برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی فروکش کرده و ۲ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نیز از عرصه خدمت در مدیریت شهری زنجان برای خدمت در عرصه دیگری شورا را ترک کرده اند، ضمن تشکر از تلاشهای مجدانه این دوستان و تبریک مجدد به اعضائی که فرصت خدمتگذاری به مردم شریف زنجان در پارلمان شهری را بدست آورده اند، از همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند و دلسوزانه برای اعتلای وطن گام بر می دارند و شب روز را به جهد و جهادی مقدس برای اصلاح امور مشغول هستند انتظار می رود بجای تخریب به دنبال انتقادی مشفقانه و منصفانه باشند.

این عضو شورا تصریح کرد: متاسفانه برخی مدیران که حضورشان در جایگاههای مدیریتی ثمره خون شهدای عزیز است چشم و گوش بر انتقادهای منصفانه بسته اند و نمی توان جز ایجاد نارضایتی و تحمیل هزینه های اضافه برای نظام و انقلاب تعبیردیگری بکار برد، موضوعی که می بایست توسط استاندار محترم و سایر مسئولین بویژه در ایامی که نیازمند ایجاد اطمینان و اعتماد در بین قشرهای مختلف مردم هستیم به دقت و سرعت مورد توجه قرار گیرد .

او ادامه داد: این روزها مواجه با بروز و ظهور نقد و انتقاد در حوزه های متنوع جامعه و مدیریت شهری و استان زنجان هستیم البته ضرورتهای نقد و انتقاد منصفانه و مشفقانه بر هیچ کسی پوشیده نیست . قیدهای مهم در این میان پایبندی همگان به سه رکن اصلی ضوابط شرعی و اخلاقی» و «پرهیز از هتک حرمت» و «تخریب» است.

حسنی با اشاره به سخنان رهبر اتقلاب در تعیین مرز انتقاد و تخریب یاد آورشد: ایشان فرمودند: انتقاد با تخریب فرق دارد، مرز انتقاد و تخریب چیست؟ تخریب بکنند و اسمش را بگذارند انتقاد یا از ما انتقاد بشود و ما تلقی تخریب از آن داشته باشیم. خب، باید مشخص بشود تخریب کدام است و انتقاد کدام است. معنای انتقاد آن ارزشیابی منصفانه ای است که یک آدم کارشناس میکند ؛ نقادی همین است دیگر… انسانها ضعف دارند دیگر؛ ضعفها را بگویند قوتها را بگویند… نه اینکه بیایند یکسره بنا کنند به بدگویی کردن و انکار کردن همهه خصوصیات… انتقاد خوب است تخریب بد است انتقاد خدمت است تخریب خیانت است؛ نه خیانت به دولت، بلکه خیانت به نظام و خیانت به کشور است.»لذا باید مسوولان انتقادها را بپذیرند تا مردم نیز با رضایت کامل در انتخابات پیش روی شرکت نمایند.

Share this post