انهدام باند سارقان حرفه ای باغات با ۱۲فقره سرقت

انهدام باند سارقان حرفه ای باغات با ۱۲فقره سرقت

آوای میهن نیوز- فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت باغات و مزارع این شهرستان خبر داد و گفت:این افراد در پوشش خانواده مرتکب ۱۲ فقره سرقت شده بودند.

سرهنگ “محمد مهدیخانی” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: بدنبال وقوع سرقت محصولات کشاورزی ازتعدادی باغات و مزارع مختلف شهرستان ابهر،رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر قرار گرفت.

وی افزود: با بکار گیری تیم ویژه از کاراگاهان پلیس آگاهی و با تلاش شبانه روزی انجام شده و همکاری سایر پلیس های تخصصی، هویت گروه سارقین که در پوشش خانواده فعالیت داشتند ، شناسایی شد و در یک عملیات هوشمندانه و هدفمند، با یک دستگاه وانت پیکان که از آن در امر سرقت استفاده می کردند، دستگیر شدند .

این مقام انتظامی افزود: متهمین (یک نفر خانم و دو نفر آقا)در تحقیقات و بازجویی های فنی به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت محصولات زراعی و کشاورزی از مزارع و باغات شهرستان ابهر معترف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه هر سه نفر متهم دستگیر شده اعضای یک خانواده بودند که به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: با توجه به اینکه فصل برداشت محصولات کشاورزی فرا رسیده است از کشاورزان ،دامداران و همه شهروندان درخواست می شود از رها نمودن محصولات جمع آوری شده یا آماده برداشت در مزارع و سر زمین های کشاورزی خودداری کنند. و هرگونه موارد مشکوک و یا تردد افراد وخودروهای ناشناس را با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

Share this post