شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی قابل ترمیم نیست

شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی قابل ترمیم نیست

میهن نیوز – جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شکست مفتضحانه رژیم منحوس صهیونیستی که ضربه کاری در عملیات طوفان الاقصی خورد دیگر قابل ترمیم نیست.

سردار ابوالفضل طهماسبی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس بسیج ورزشکاران استان با محکوم کردن جنایت بمباران بیمارستان المعمدی غزه،‌ افزود: جنایات شیطانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی که به بهانه مقاومت و ایستادگی مردم غزه در برابر حق قانونی خود آغاز شده است روز به روز وحشیانه‌تر و بی رحمانه‌تر می شود.

طهماسبی افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی می پندارد با این جنایات شیطانی می تواند شکست طوفان الاقصی را جبران کند درحالیکه به فرموده مقام معظم رهبری « ضربه‌ای که رژیم صهیونیستی از این عملیات خورده است به آسانی قابل جبران نیست».

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه بسیج را دارای یک پایگاه مردمی در هر مجموعه دانست و گفت: ورزش و جوانان نیز از پایگاه های مهم بسیج بوده و پذیرش مسوولیت در این حوزه بسیار سنگین و دشوار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم گفت: امروز ورزش و جوانان خود را جزوی از بدنه سپاه می داند و تعاملات تنگاتنگی با این نهاد انقلابی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه محدودیت های اعتباری را ‌مانع حمایت کامل از ‌ورزشکاران دانست و گفت: هرچند کمبود منابع مالی بر انجام اقدامات لازم حمایتی از ورزشکاران تاثیر گذاشته اما همواره با دیدگاه حمایتی با استفاده از اختیارات قانونی به ورزشکاران کمک‌ کرده ایم.

این مسوول همچنین به افتخارآفرینی ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی هانگژوی چین اشاره کرد و گفت: امیدواریم ورزشکاران پارا المپیکی استان نیز مدال های رنگارنگی را کسب کنند.

بازرگان همچنین از زحمات و تلاش های سرهنگ طیب امیری به عنوان رئیس سابق بسیج ورزشکاران استان که سالیان متمادی در مجموعه ورزش و جوانان استان تلاش کرده تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این مراسم رضا صادقی به عنوان رئیس جدید بسیج ورزشکاران استان معرفی شد.

Share this post