کشف کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی با وعده ثبت نام تراکتور

کشف کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی با وعده ثبت نام تراکتور

آوای میهن میوز_فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف پرونده کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی با وعده ثبت نام تراکتور توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.
سردار”علی ابراهیمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی با موضوع کلاهبرداری با وعده ثبت نام تراکتور به فرماندهی انتظامی استان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قزوین قرار گرفت.
وی افزود: در این خصوص ۱۱ نفر از شکاتی که هر یک از آن ها مبالغی بین ۴۲ الی ۵۰ میلیارد ریال بابت خرید تراکتور پرداخت کرده بودند به پلیس آگاهی دعوت و تحقیقات میدانی برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم آغاز شد.
فرمانده انتظامی استان بیان داشت: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی در کوتاهترین زمان مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
سردار “ابراهیمی” ادامه داد: متهم علاوه بر کلاهبرداری نزدیک به ۵۰ میلیارد در این پرونده، با جعل امضا همسر خود چک های او را به برخی دیگر از سرمایه گذاران ارائه داده و حدود ۵۰ میلیارد ریال جذب سرمایه کرده که همسر وی نیز به محض اطلاع در پلیس آگاهی حاضر و به جرم جعل امضا از وی شکایت کرده است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده، از شهروندان خواست پیش از هرگونه اقدام به سرمایه گذاری در بنگاه های معاملاتی به ویژه شرکت های فروش و پیش فروش خودرو، مسکن و بازارهای مالی دیگر از این دست، نسبت به دارا بودن تاییدیه ها و مجوزهای لازم توسط این شرکت ها اطمینان کسب نمایند.

Share this post