۸۱درصد تکالیف کمیته امداد در حوزه ودیعه مسکن محقق شد

۸۱درصد تکالیف کمیته امداد در حوزه ودیعه مسکن محقق شد

میهن نیوز-بر اساس آمارهای موجود ۸۱ درصد از تکالیف کمیته امداد در حوزه ودیعه مسکن محقق شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، روح اله صالحی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کمیته امداد تامین مسکن مناسب برای مددجویان عزیز تحت حمایت است، اظهار کرد: با همین رویکرد کمیته امداد در حوزه ارائه خدمات ودیعه مسکن رتبه چهارم کشوری را کسب کرده و ۸۱ درصد از تعهدات کمیته امداد در این بخش محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات مسکن ارائه‌شده به خانوارهای تحت حمایت این نهاد با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف انجام می‌شود، گفت: خدمات کمیته امداد در بخش مسکن مددجویان عزیز تحت حمایت این نهاد به‌منظور اثربخش شدن سایر خدمات و بر اساس نیازسنجی انجام‌شده به جامعه هدف ارائه می‌شود.

صالحی افزود: خدمات مسکن کمیته امداد استان زنجان در قالب تعمیرات جزئی و کلی، اخذ انشعاب آب، برق، گاز و همچنین بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن بیان سیاست‌های کمیته امداد این استان در خصوص تأمین مسکن مددجویان عزیز تحت حمایت در سال جاری، مسکن را ضروری‌ترین و گران‌ترین خدمت موردنیاز خانواده‌های تحت حمایت این نهاد دانست و اظهار داشت: خیران زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری #۰۲۴*۸۸۷۷* زمینه خانه‌دار شدن مددجویان فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب را فراهم کنند

Share this post