۲۸ پویش و برنامه مشترک دستگاهی در استان البرز برگزار می شود

۲۸ پویش و برنامه مشترک دستگاهی در استان البرز برگزار می شود

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر:

۲۸ پویش و برنامه مشترک دستگاهی در استان البرز برگزار می شود

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری البرز ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا علیها سلام و روز زن و مقام مادر اعلام کرد: برنامه های مرتبط با هفته بزرگداشت از روز شنبه ۱۱ بهمن ماه آغاز شده است .

به گزارش آوای میهن نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مریم اسماعیلی فرد همزمانی ایام گرامیداشت دهه مبارکه فجر و هفته زن را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و حوزه زنان و خانواده بیان کرد  و افزود مناسبتها مجال خوبی برای یادآوری مسیر رفته و چشم انداز آینده هستند.

وی افزود: مهم است ضمن تشریح دستاوردها ، در چارچوب باورهای دینی و ملی و منطبق با مقتضیات روز و با تاکید برامید افزایی به ترسیم افق پیش رو بپردازیم.

اسماعیلی فرد با قدردانی از همت مشاورین امور زنان وخانواده که چهره زنانه مدیریت دستگاه ها می باشند اعلام کرد: علاوه بر برنامه های اختصاصی دستگاهها برای دیدار بانوان پرسنل و ارباب رجوع با رئیس دستگاه به منظور تجلیل و تکریم و خدمت رسانی ویژه در این ایام ،۲۸ برنامه مشترک و سراسری در قالب  پویش بانوی مهربانی،  پویش مردمی البرز بانو سپاس ، پویش دست بوس مادرم،  نشست های مجازی  ولایت اجتماعی زن ، جشن میلاد حضرت زهرا (س) به صورت مجازی ، پویش  انفاق فاطمی ، مسابقات پیرامون  شرح خطبه فدکیه ، وبینارهای تبینی سبک زندگی اسلامی – ایرانی ، طرح ارتقای سواد رسانه در فضای مجازی دانش آموزان دختر ، تورهای بازدید از کارگاههای زنان تولید کننده و کارآفرین استان ، کارگاههای توان افزایی بانوان مدیر و کارمند ، برگزار می شود.

به گفته وی اجرای طرح توانمندسازی فرهنگی اجتماعی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار، سکونتگاه های غیر رسمی استان و تور مهارتی یک روزه ویژه مشاورین امور زنان و خانواده دستگاه های اجرایی در این هفته آغاز می شود.

Share this post