تخصیص بیش از ۳۰ هزارتن برنج و شکر در سه سال برای استان زنجان

تخصیص بیش از ۳۰ هزارتن برنج و شکر در سه سال برای استان زنجان

میهن نیوز-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۳۰ هزار و ۵۰۹ تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار استان در دولت سه ساله شهید ابراهیم رئیسی از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ برای استان زنجان تامین و توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری میهن نیوز- ولی اله زمانی، اظهار کرد: تخصیص برنج از انواع پاکستانی، تایلندی رده “ب” و هومالی، هندی “۱۱۲۱” و شکر سفید برای مصرف خانوارها از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شد.

زمانی گفت: : ۱۲ هزار و ۹۶۵ تن برنج در قالب ۵۵۶ تن برنج پاکستانی، ۵۱۱۹ تن برنج تایلندی رده “ب”، ۶۶۶ تن برنج تایلندی هومالی، هزار و ۶۶۲۴ تن برنج هندی “۱۱۲۱” در بسته‌بندی های ۱۰، ۴۰ و ۵۰ کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع به شهروندان عادی، عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی ها و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه شده است.

وی افزود: ۱۷ هزار و ۵۵۴ تن شکر سفید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی ها، غرفه های میادین تره بار و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان کرد: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت ستاد تنظیم بازار با احتساب ۱ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.

Share this post