مشی رییس جمهور شهید، پیگیری گفتمان ناب انقلاب اسلامی بود

دکتر رفیعی

مشی رییس جمهور شهید، پیگیری گفتمان ناب انقلاب اسلامی بود

آوای میهن نیوز-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت:مشی رییس جمهور شهید، پیگیری گفتمان ناب انقلاب اسلامی بود به نحوی که آن را در بدنه اجرایی کشور ترویج داد و الگوی ماندگاری از مدیریت اجرایی و حکمرانی در این سطح را ارائه نمودند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده استان با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان افزود: این الگو گره‌گشا و حلال مشکلات و موجب عزت و رفاه مردم و کشور خواهد شد.

وی به حضور گسترده مردم در تشییع پیکر رییس جمهور شهید و همراهانشان اشاره کرد و افزود: حضور مردم در این مراسمات حاکی از قدرشناسی و پشتیبانی از خادمان واقعی خود بوده و مردم عملاً خواستار استمرار چنین رفتاری از طرف مسئولین مختلف هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه عظمت این حضور به نحوی بود که رسانه های نظام سلطه نتوانستند آن را کتمان کنند گفت: طی چند روز گذشته در بزرگداشت شهدای خدمت، سرمایه اجتماعی ارتقاء یافت.

وی نعمت ولایت فقیه را مایه ثبات و آرامش کشور دانست و خواستار جدیت مدیران در فعالیت‌ها و انجام وظایف گردید.

رفیعی در ادامه در خصوص پیگیری مصوبات کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده استان و گزارش دفتر اجتماعی استانداری در زمینه یکی از مناطق حاشیه نشین گفت: ریشه و سابقه شکل گیری مناطق و محله‌های حاشیه‌ نشین به سال‌های خیلی دور برمی‌گردد با این حال دستگاه‌های متولی استان اولاً باید برای پیشگیری از گسترش آنها و ثانیاً برای ساماندهی این مناطق و حل مشکلات مردم ساکن ایفای نقش کنند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان افزود: در محله‌ها و شهرک‌های حاشیه نشین شاهد محرومیت ها و هم شاهد برخی آسیب‌های اجتماعی هستیم که لازم است برای حل این مسائل همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

رفیعی بر لزوم تشکیل کمیته ای برای منطقه مورد نظر با حضور تمام دستگاههای ذیربط و تقسیم کار برای نحوه ساماندهی و ادامه کار تاکید و ادامه داد: این کمیته با هدف ساماندهی و محرومیت زدایی، توزیع عادلانه امکانات، خدمات شهری، بهداشت و ارتقای رفاه عمومی در این مناطق تصمیم گیری خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان همچنین با بیان اینکه با تلاش صورت گرفته در سفر دور دوم رییس جمهور شهید به استان زنجان ، اعتبارات خوبی برای موضوعات و دغدغه های مرتبط با کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده مصوب شده، گفت: با اجرای این مصوبات، هم زیر ساخت ها و هم برنامه های استان در این حوزه ها شاهد پیشرفت خوبی خواهد شد لذا دستگاههای متولی با جدیت ، مصوبات را پیگیری و عملیاتی نمایند.

Share this post