اجرای ۱۶۵ عنوان برنامه با سه هزار و ۵۵۲ طرح در هفته بسیج

اجرای ۱۶۵ عنوان برنامه با سه هزار و ۵۵۲ طرح در هفته بسیج

میهن نیوز – فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ۱۵۴ طرح عمرانی به مناسبت هفته بسیج در این استان به بهره برداری می‌رسد.

سردار جهانبخش کرمی در جلسه شورای اداری استان، افزود: ۵۶ مورد از این طرحها در مناطق محروم استان و مابقی در سایر نقاط افتتاح می شود.

این مسوول اظهار داشت: در هفته بسیج ۱۶۵ عنوان برنامه با سه هزار و ۵۵۲ طرح اجرا می شود که از جمله آنها همایش اقتدار در مرکز استان، رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی است.

وی با بیان اینکه شعار این هفته، “بسیج امید ملت ایران” است، یادآور شد: انتظار داریم سایر دستگاه ها جلوتر از سپاه از بسیج حمایت کنند چون امروز بسیج در جهان اسلام شکل گرفته است و تعدادی از بسیجیان غزه در مقابل آمریکا و صهیونیستها ایستادگی می کنند.

سردار کرمی افزود: امروز با توجه به جنگ غزه، موقع جهاد تبیین است تا چهره خبیث آمریکا و صهیونیست برای جوانان آشکار شود.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: امام راحل این مجاهدتها را می دیدند و به همین دلیل گفتند بسیج لشگر مخلص خدا و مدرسه عشق است.

سردار کرمی افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج یک ذخیره الهی و گنج بی پایان و متعلق به همه ملت ایران است و در حوزه های مختلف از امنیت، مقابله با تهاجم فرهنگی، اقتصاد و محرومیت زدایی در صحنه هستند و از همه مسوولان برای حمایت از بسیج تشکر می کنیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب برنامه ۱۰ ساله اعتلای بسیج را ابلاغ کردند و همه برنامه های بسیج به تایید ایشان رسیده است.

سردار کرمی افزود: رهبری عملکرد بسیج را بررسی و محرومیت زدایی و سازندگی را یک فصل درخشان از عملکرد بسیج ذکر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط سخت کرونا ۸۵ هزار بسیجی دخیل بودند و در صف مقدم مقابله با کرونا به کادر پزشکی کمک کردند و چندین نفر نیز به مقام شهادت نایل آمدند.

Share this post