راه اندازی شعبه مختص انجام کارهای بانکی نهضت ملی مسکن در کارگزاری

کردلو

راه اندازی شعبه مختص انجام کارهای بانکی نهضت ملی مسکن در کارگزاری

آوای میهن نیوز_رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: باجه (شعبه) بانکی توسط بانک مسکن در کارگزاری نهضت ملی مسکن در زنجان راه اندازی شده است.

بهزاد کردلو در گفتگو با خبرنگار ما، ازراه اندازی باجه بانکی مسکن در کارگزاری نهضت ملی مسکن در زنجان خبر داد و بیان داشت: راه اندازی این شعبه توسط بانک مسکن در راستای تسریع در تشکیل پرونده متقاضیان نهضت ملی مسکن در جهت تقسیط تسهیلات بانکی, راه اندازی شده است.  

وی ابراز کرد: با استقرار این شعبه متقاضیان در زمان عقد قرارداد با سازنده و قبل از تحویل واحد به صورت فیزیکی تشکیل پرونده بانکی را نیز انجام می دهند و سپس باید قسط بندی تسهیلات بانکی انجام شود که با استقرار این شعبه کار متقاضی سهل تر می شود.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: با راه اندازی این باجه بانکی متقاضیان نهضت ملی مسکن می توانند برای انجام کارهای مربوط به انتخاب واحد خود به کارگزاری نهضت ملی مسکن (جنب نظام مهندسی ساختمان) مراجعه کنند و در همان محل نیز کارهای اولیه بانکی را نیز انجام دهند.

کردلو تاکید کرد: در راستای رعایت حال متقاضیان و تسهیل مراجعه جهت انجام کارهای نهضت ملی مسکن شعبه بانکی در کارگزاری نهضت ملی مسکن راه اندازی شده است.

Share this post