برنامه ریزی و پایش تحویل دو هزار واحد مسکونی در سفر رییس جمهور به زنجان

مهندس اسماعیلی

برنامه ریزی و پایش تحویل دو هزار واحد مسکونی در سفر رییس جمهور به زنجان

آوای میهن نیوز- در آستانه سفر رئیس جمهور به استان زنجان،جلسه برنامه ریزی برای تحویل ۲ هزار واحد مسکونی در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.
با توجه به سفر رئیس جمهور به استان زنجان اولین جلسه برنامه ریزی و پایش تحویل دو هزار واحد مسکونی در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،اصغر اسماعیلی در اولین جلسه برنامه ریزی و پایش تحویل دو هزار واحد مسکونی در محل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: به مناسبت سفررئیس جمهور به استان در آینده ای نزدیک این جلسه با هدف تسریع در تحویل دو هزار واحد مسکونی از پروژه های نهضت ملی مسکن برگزار شد.

وی ابراز کرد: در این راستا کارگروه پیگیری و برنامه ریزی برای تحویل این تعداد واحد مذکور، با حضور کارگزاران پروژه های نهضت ملی مسکن،پیمانکاران پروژه ها و زیر ساختها و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شد تا موانع و مشکلات مطرح و بررسی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در این جلسه سازندگان و مشاورین پروژه های نهضت ملی مسکن نقطه نظرات خود را بیان کردند.

اسماعیلی بر لزوم تحویل سریع دو هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان تاکید کرد و بیان داشت: تحقق این مهم مستلزم تلاش شبانه روزی سازندگان ،همکاری متقاضیان در تکمیل آورده ها و تسریع در تحقق تسهیلات متمم‌۲۰۰میلیون تومانی است.

وی با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است،گفت: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است..

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد،ابراز کرد: متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن است.

اسماعیلی تاکید کرد: از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی حدود ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده‌ است.

وی با بیان اینکه متمم ۲۰۰میلیون تومانی برای تعداد زیادی از پروژه ها در شرف انجام است،افزود: تزریق تسهیلات بانکی باعث پیشرفت عملیات اجرایی پروژه ها می شود.

Share this post