جمهوری اسلامی ایران به دنیا نشان داد می تواند اسرائیل را با خاک یکسان کند.

جمهوری اسلامی ایران به دنیا نشان داد می تواند اسرائیل را با خاک یکسان کند.

آوای میهن نیوز-جمهوری اسلامی ایران به دنیا نشان داد هر زمان اراده کند می تواند اسرائیل را با خاک یکسان کند.

به گزارش خبرنگار ما، به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، اولین نشست شورای قضایی استان در سال جاری به ریاست حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری گیلان برگزار شد.

 رییس کل دادگستری گیلان با تبریک عملیات غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مهم ترین دستاورد نظام این بود که به دنیا نشان داد هر زمان اراده کند می تواند اسرائیل را با خاک یکسان کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در ادامه تصریح کرد: مسئولان باید در ایفای وظایف خود اصل سرعت، دقت و تدبیر لازم را به کار بندند.

 وی موضوع حقوق عامه را از تاکیدات مکرر و هرساله رهبرمعظم انقلاب عنوان نمود و افزود: در سال جدید موضوعات حقوق عامه از اولویت های دستگاه قضایی استان بوده و با مسئولان و مدیرانی که به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل ننموده و یا ترک فعل نموده اند برخورد قانونی لازم بعمل خواهد آمد.

به گزارش آوای میهن نیوز-سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه – ۲۶ فروردین ماه – با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد. در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل بیش از ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است. ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *