داوطلبان هلال احمر در مسیر خدمت به هموطنان با خدا معامله می کنند

داوطلبان هلال احمر در مسیر خدمت به هموطنان با خدا معامله می کنند

آوای میهن نیوز-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: داوطلبان هلال احمر در جهت خدمت به هموطنان، بی منت، شبانه روزی و دلی کار کرده اند و در این مسیر با خدا معامله می کنند.

حکمت اله هاشمی شامگاه گذشته به مناسبت دهه فجر درنشست تخصصی و هم اندیشی داوطلبان هلال احمر زنجان با مدیر عامل افزود: درهلال احمر شما به عنوان داوطلب بدون چشم داشت و بی منت در جهت اهداف و رسالت هلال احمر تلاش می کنید.

وی تاکید کرد: همه پرسنل در هلال احمر وظیفه داریم بی منت و درعمل بتوانیم در خدمت داوطلبانی باشیم که با نگاه انسانی در این مجموعه برای جامعه هدف خدمت می کنند و این رسالت ماست که باید به آن توجه کرده و آنرا نهادینه کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نهادینه کردن این موضوع مطالبه گری داوطلبان این مجموعه را می طلبد چرا که رسالت و اهداف هلال احمر توسط این قشر محقق می شود.

هاشمی تاکید کرد: امروزه مسئولان و مدیران باید توجه داشته باشند که بدون مردم بی معنی هستند و مردم همیشه در صحنه بوده و به خوبی تشخیص می دهند که در کنار ولایت باشند.

وی ادامه داد: مسئولان نیز باید توجه کنند تعارض منافع و تناقض رفتارها موجب نشود که مردم گریزان باشند آن چیزی که در زنجان مشاهده می کنیم قدر دانستن و پایبندی به ارزش های نظام است که این ارزش ها را هیچوقت معامله نمی کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر رسالت انسانی دارد و رسالت آن به طور کامل بر اساس اساسنامه ای که داریم، مشخص است.

هاشمی ادامه داد: داوطلبان بی منت، شبانه روزی و دلی کارکرده اند و در این مسیر با خدا معامله می کنند.

وی یادآوری کرد: امروزه دشمن با همه ابزارهای نوین در اختیار در صدد تغییر باورها و رفتارهای ایرانیان است چرا که درموضوع نظامی حرفی برای گفتن ندارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با تمام توان ثابت می کنیم که این نظام ارزشی پایدار بوده و به پای این ارزش ها ایستادگی می کنیم.

هاشمی افزود: در این زمینه داوطلبان هلال احمر که با رسالت انسانی و حمایت از سلامت انسانها تلاش می کنند با توجه به داشتن باورها و اعتقادات قوی، به حتم می توانند سفیران جهاد تبیین مقابله با دشمنان باشند.

وی تاکید کرد: امروز امنیت کشور بسیار مهم و حائز اهمیت است که بسیاری از کشورها از این نعمت بی بهره هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امروزه هلال احمر باید با کمک داوطلبان بتواند سهمی که در پایداری و بقای نظام و ارزش های اسلامی دارد را ایفا کند.

گفتنی است، در پایان این نشست از زحمات و تلاش های بی منت اعضای داوطلبان هلال احمر زنجان با اهدای لوح تقدیر و تندیس قدردانی و یکی از اعضای با حکم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به عنوان مشاور معاونت امور داوطلبان منصوب شد.

Share this post