دستگیری باند سارقان شرکت های صنعتی در زنجان

سرهنگ آدینه لو

دستگیری باند سارقان شرکت های صنعتی در زنجان

آوای میهن نیوز – رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند سارقان شرکت های صنعتی در سطح کشور و کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد .

سرهنگ ” محمد علی آدینه لو ” در گفتگو با خبرنگار ما ، با اعلام این خبر بیان داشت : در پی کسب خبری مبنی بر سرقت از شرکت های صنعتی در حاشیه شهر ها رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت .

وی افزود : با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه پلیسی، ردپای سارقان حرفه ای غیر بومی در این سرقت ها باز شد .

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در ادامه تصریح کرد : ماموران پس از چند روز تعقیب و مراقبت اعضای ۷ نفره این باند را در حین سرقت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان انتقال دادند .

 سرهنگ آدینه لو با اشاره به اینکه سارقان پس از انتقال به سرقت های متعدد در سطح کشور اعتراف کردند افزود :  از متهمان ۴ دستگاه خودرو کشف و بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه نیز در این خصوص کشف شد .

وی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند ، به شهروندان توصیه کرد : صاحبان شرکت های صنعتی در حاشیه شهر حتما از نگهبان استفاده کنند و ورودی شرکت را به دوربین های مدار بسته تجهیز کنند و درصورت مشاهده افراد مشکوک سریع با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰تماس بگیرند.

خبرنگار/ م.ح

Share this post