دستگیری زورگیران در زنجان

دستگیری زورگیران در زنجان

میهن نیوز – فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در پی یک فقره زورگیری و سرقت خودرو و اموال شاکی از دستگیری ۲ سارق در کمتر از ۶ ساعت خبر داد .

سرهنگ”داود مرسلی “، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول گزارش حضوری مبنی بر سرقت خودرو سواری و اموال شخصی  یک نفر راننده در محور زنجان – تبریز مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه “قره بوته” قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه ماموران مشخص شده دو نفر سارق حرفه ای با شگرد انسداد مسیر عبور خودرو سواری پژو راننده را با تهدید قمه متوقف و با بستن دست و پای وی خودرو و اموال وی را به سرقت برده اند.

سرهنگ مرسلی تصریح کرد: با اقدامات فنی و پلیسی هویت هردو سارق احراز و طی عملیاتی ضربتی در کمتر از ۶ ساعت متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی های اولیه متهمان منکر بزه انتسابی بوده لذا با ارائه مستندات موجود از سوی ماموران و مواجهه حضوری با شاکی نسبت به بزه ارتکابی اعتراف کردند که با راهنمائی این دو خودرو و اموال سرقتی نیز کشف و به شاکی استرداد گردید .

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در خاتمه امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند قطعا با برخورد های قانونی و قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

Share this post