دفاع از وطن عین دفاع از اسلام است 

دفاع از وطن عین دفاع از اسلام است 

میهن نیوز- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور بر اهمیت جایگاه والای شهداء تاکید کرد و گفت: جهاد در راه امنیت کشور عین دفاع از اسلام است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس حجت الاسلام سید” علیرضا ادیانی” در یادواره شهدای شهر اقبالیه و اولین سالگرد شهادت شهید” مهدی محمدی نسب” اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیقی شد در جمع مردمی انقلابی و ولایتمدار شهر اقبالیه و یادواره شهدای رشید این خطه حضور داشته باشیم.

وی  با اشاره به سخنی از شهید سپهبد سلیمانی مبنی بر اینکه تا کسی شهید نبود شهید نمی شود، افزود: مطمئنا خداوند لطف و نظر ویژه‌ای به شهیدان داشته که آن ها به این مقام والا دست یافته و به این جایگاه و منزلت رسیده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه هدف دین تحقق ارزش های الهی در جامعه بوده و دفاع از وطن اسلامی عین دفاع از اسلام است، تصریح کرد: شهید مختص به یک مرز و بوم نیست، اینجا کسی برای یک تکه خاک نمی جنگد بلکه هدف زنده نگهداشتن اسلام است، این گونه است که تحمل فقدان شهید و درد و ناراحتی آن را برای خانواده آسان‌ می سازد.

حجت الاسلام و المسلمین “ادیانی” با اشاره به اهمیت و جایگاه شامخ خانواده شهدا تاکید کرد: مطمئنا این فرزندان در دامان شیرزنان با عفت به دنیا آمده و تربیت شده و این روحیه ایثارگری آن ها از تربیت خانواده آن ها سرچشمه می گیرد که فکر سازش با آمریکا و تن دادن به ذلت به ذهن آن ها خطور نمی کند، حتی اگر این آزادگی به قیمت از دست دادن جان آن ها تمام شود.

Share this post