دکتر مصطفی طاهری بار دیگر بهارستانی شد 

دکتر مصطفی طاهری بار دیگر بهارستانی شد 

آوای میهن نیوز-دکتر مصطفی طاهری نماینده کنونی مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بار دیگر اعتماد مردم زنجان را کسب کرد و در دوازدهمین دوره انتخابات با بیشترین آرا راهی بهارستان شد. 

 به گزارش خبرنگار ما رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: مصطفی طاهری با کسب ۲۷،۲۵ درصد آرا منتخب مردم از حوزه انتخابیه زنجان و طارم شده است و ۲ نفر بعدی به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

ابوالفضل رفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در حوزه انتخابیه زنجان و طارم هنوز تعدادی از صندوق ها نهایی نشده است ولی شمارش آنها تاثیر چندانی در نتیجه ندارد.

وی ادامه داد:‌ تاکنون مصطفی طاهری با کسب ۴۴ هزار و ۹۲۶ رای و ۲۷،۲۷ درصد آرا منتخب شده است و ۲ نفر بعدی به دلیل کسب نکردن حد نصاب ۲۰ درصد آرا به مرحله دوم راه می یابند.

رفیعی گفت: نبی الله محمدی با ۲۶ هزار و۷۸ رای و کسب ۱۵.۸۲ درصد آرا و محمد اسماعیلی با ۱۸ هزار و ۳۸۰ رای با ۱۱.۱۵ درصد آرا به مرحله دوم راه یافتند.

وی گفت: ۳۳۱ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده بود.

رفیعی ادامه داد: از این تعدد۲۷۶ شعبه در شهرستان زنجان و ۵۵ شعبه نیز در شهرستان طارم مستقر بودند.

حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۲ کرسی در مجلس دارد.

استان زنجان دارای حوزه انتخابیه و پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

گفتنی است: رای گیری در ۷۷۲ شعبه ثابت و سیار با یک هزار و ۴۳۸ نقطه – محل در استان زنجان برگزار شد.

Share this post