ساکنین کوی فلسطین در طرح« کلید به کلید »جابه جا می شوند

ساکنین کوی فلسطین در طرح« کلید به کلید »جابه جا می شوند

آوای میهن نیوز- رییس جمهور در دور اول سفر به استان زنجان در بازدید از منطقه حاشیه نشین کوی فلسطین دستور داد تا این منطقه جابجا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص دستور رییس جمهور ،با بیان اینکه جابجایی ساکنین کوی فلسطین با طرح کلید به کلید انجام می شود،گفت: در این طرح واحدهای مسکونی که در بخش‌های ناکارآمد شهری هستند با شرایط خاص جا‌به‌جا می‌شوند.

اصغر اسماعیلی با اشاره به نحوه جابه جایی ساکنین کوی فلسطین،گفت: طرحی در راه و شهرسازی با عنوان طرح «کلید به کلید» اجرا می شود و واحدهای مسکونی که در بخش‌های ناکارآمد شهری هستند با شرایط خاص جا‌به‌جا می‌شوند.

 وی ابراز کرد: افرادی که واحدهای مسکونی در محله ناکارآمد شهری دارند، قیمت کارشناسی با ۱۵ درصد افزایش، نسبت به زمین یا واحدی که راه و شهرسازی تحویل می‌دهد با ۴۰ درصد کاهش قیمت کارشناسی، برای این افراد به صورت طرح کلید به کلید تبادل واحد می شود.

واحدهای نهضت ملی مسکن برای جا‌به‌جایی اهالی کوی فلسطین به صورت پراکنده برای همه پروژه ها پیش بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ،با بیان اینکه در کوی زیتون و سایت های دیگر که طرح نهضت ملی مسکن اجرا می شود بخشی به صورت مجزا و خارج از تعداد واحدهای پیش‌بینی شده برای سایر متقاضیان نهضت ملی مسکن، برای جابجایی ساکنین کوی فلسطین در نظر گرفته شده است،گفت: در فاز اول در سه زون تعدادی از واحد‌های مسکونی کوی فلسطین که در محدوده راه‌آهن هستند در اولویت جابه‌جایی هستند.

اسماعیلی ،تصریح کرد: واحدهای نهضت ملی مسکن برای جا‌به‌جایی ساکنین کوی فلسطین به صورت پراکنده در همه پروژه ها دیده شده و براساس زمان‌بندی که انجام گرفته جابه جا می‌شوند.

وی افزود: پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که به مرحله واگذاری می رسند ساکنین کوی فلسطین هم طبق زمان بندی و برنامه ریزی انجام گرفته جابه جا می شوند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان یاد آورشد: واحدهای مسکونی که در قالب نهضت ملی مسکن به ساکنین کوی فلسطین تخصیص یافته ربطی به واحدهای متقاضیان ندارد.

.

Share this post