شخصی که یک ساعت کار اجرایی نکرده است چرا باید فرماندار طارم شود؟ آقای وزیر لطفاً تجدید نظر کنید

رحمانی هزاررودی

شخصی که یک ساعت کار اجرایی نکرده است چرا باید فرماندار طارم شود؟ آقای وزیر لطفاً تجدید نظر کنید

میهن نیوز- مهران حبیبی-رئیس شورای اسلامی شهرستان طارم گفت: با توجه به اینکه همواره مشکلات شهرستان را به گوش مسئولان می رسانیم اما متاسفانه شورا به این نتیجه رسیده است که شاید مسئولان بیش از حد حرف شنیده‌اند و حرف های نماینده های مردم در شورا دیگر تاثیری ندارد و یا اینکه می شنوند اما گوش هایشان را می گیرند تا صدای مردم به گوش آنها نرسد.

محمد علی رحمانی هزاررودی در نشست خبری این شورا با اصحاب رسانه با انتقاد از برخی مسئولان اظهار داشت: بارها مشکلات شهرستان طارم را به مسئولان گفته ایم اما تاکنون هیچ اقدامی در راستای رفع مشکلات شهرستان طارم صورت نگرفته است اما شورا هرگز خسته نخواهد شد و از مسئولان همچنان مطالبه‌گری خواهد کرد لذا اگر مسئولان خسته شده اند بهتر است کار را به مردم واگذار کنند.

وی اضافه کرد: زنجان و طارم دو نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، اگر شما یکی از آنها که شیخ محترمی هستند را دیدید سلام ما را به ایشان برسانید اما نماینده دیگری هم از استانداری حمایت کرد که یک ماه سابقه اجرایی ندارد واستاد دانشگاه است، استاندارشخص اول یک استان و رئیس جمهورآن استان به شمار می رود لذا استانداری که رئیس دانشگاه بوده نباید به استانداری می آمد یعنی پذیرفتن چنین مناسبی خیانت به مردم است. از طرفی شخصی هم که قراردادی بوده از همان دانشگاه به سمت مدیرکل حوزه استاندار منصوب می شود لذا نتیجه می گیریم فرماندار این بزرگواران نیز در شهرستان طارم باید کسی باشد که یک ساعت سابقه اجرایی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان طارم ادامه داد: تنها رزومه فرماندار طارم این است که یکبار رئیس آموزش و پرورش بوده است! حتی یک ساعت سابقه اجرایی ندارد .

او تاکید کرد: متاسفانه بخشدار گیلوان یک معلم عربی دینی است که بازنشسته شده و همینطور بخشدار مرکزی نیز معلم عربی دینی است و معاون سیاسی فرماندار نیز یک معلم ورزش است البته من تمام قد به معلمان احترام می‌گذارم اما چرا باید مسئولیت یک شهرستان را به چنین افرادی بسپاریم؟ اگر استاندار و نماینده این کار را کردند آقای وزیر کشور چرا به این انتصاب ها تن داده اید ؟ تن دادن به این مسائل خیانت است به شهرستان، لذا در همه جا تجدید نظر وجود دارد، حتی در دادگاه‌ها، آقای وزیر کشور، آقای رئیس جمهور تجدید نظر کنید، باید یک استاندار کاردان، نخبه که سواد اجرایی داشته باشد را به استان بفرستید اگر چنین استانداری باشد ما دیگر نگران مدیران کل نیستیم، دیگر نگران فرماندار و بخشدار نیستیم که یک ساعت سابقه اجرایی ندارد.

رحمانی هزاررودی تاکید کرد:  دست یکایک معلمان را می بوسم اما کاری که انسان در آن تخصص ندارد نباید  آنرا قبول کند چرا که ابتدا به خودش خیانت کرده و سپس به مردم خیانت کرده است، لذا ازآقای فرماندار می‌خواهیم عملکردشان را بگویند تا رسانه‌ها منتشر کنند آیا عملکردی در فرمانداری داشته اند لطفا ایشان به مردم پاسخگو باشند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان طارم در پایان گفت: از مسئولان می‌خواهیم که به مشکلات مردم رسیدگی کنند و حرف دل آنها را بشنوند چرا که طارم در بی آبی است و حق آبه طارم را نمی دهند و مردم و کشاورزان بسیار در فشارند.

Share this post