علی زرگری مسوول دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان شد

معارفه علی زرگری

علی زرگری مسوول دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان شد

 

 آوای میهن نیوز: آیین تودیع و معارفه مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با حضور مدیرعامل، معاونان برگزار شد.

در این مراسم  که جمعی از خبرنگاران استان زنجان  نیز حضور داشتند از زحمات رویا قزلباش، مدیر پیشین دفتر روابط عمومی این شرکت تجلیل به عمل آمد و علی زرگری به عنوان مسوول دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان معرفی شد.

علی زرگریمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومی در ساختار سازمانی گفت: امروزه با گسترش ارتباطات و به‌کارگیری شیوه‌های نوین در ارتباط سازمان‌ها با مخاطبان، روابط عمومی به عنوان بازوی این ارتباط نقش سازنده‌ای دارد و باید هر روز چابک‌تر و به‌روزتر شود.

وی افزود: انرژی برق به عنوان زیرساخت اصلی تولید و توسعه کشور گسترده‌ترین طیف مشترکان را دارد و تا دور افتاده‌ترین روستاها با سخت‌ترین دسترسی نیز روشنایی بخش خانه‌های هم‌وطنان است و به همین سبب می‌توان ادعا کرد در میان دستگاه‌های خدمت‌رسان بیشترین مخاطب را دارد و ارتباط شایسته با این مشترکان و اطلاع‌رسانی درست و کاربردی وظیفه‌ی روابط عمومی را در شرکت‌ها توزیع سنگین‌تر می‌کند.

Share this post