لایروبی۴۵۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر زنجان

لایروبی۴۵۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر زنجان

آوای میهن نیوز – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بالغ بر ۴۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب شهر زنجان از ابتدای امسال تاکنون لایروبی شده است.

علی محمد نادرخانی امروز در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این عملیات با هدف پاکسازی شبکه و کنترل پس زدگی فاضلاب انجام می شود که طی آن کل شبکه و گاه برخی نقاط برای دومین بار شستشو داده شده است.

او یادآور شد: از این میزان ۳۵۰ کیلومتر شستشوی عادی و ۱۰۰ کیلومتر نیز در هنگام وقوع حوادث و اتفاقات شبکه پاکسازی شده است.

نادرخانی اظهار داشت:‌ امسال همچنین ۶۰۰ فقره عملیات رفع انسداد شبکه با هدف بهره برداری بهینه از شبکه های جمع آوری فاضلاب در زنجان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام می شود.

نادرخانی تصریح کرد: در شهر زنجان هشت هزار و ۵۰۰ منهول فاضلاب در حال بهره برداری است که با عملیات شستشو و لایروبی، همسطح سازی دریچه ها، سمپاشی منهول ها، نصب دریچه های مسروقه و رفع اتفاقات برای ارایه خدمات مطلوبی به مشترکین تلاش شود.

 این مسئول یادآور شد: هم اکنون ۶۰ درصد از شهر زنجان تحت پوشش خدمات جمع آوری بهداشتی شبکه فاضلاب قرار دارد که با برنامه ریزی های انجام شده تلاش می شود این شاخص بیش از پیش ارتقا یابد.

Share this post