اقتدار دفاعی کشور موجب حیرت دشمنان شده است

اقتدار دفاعی کشور موجب حیرت دشمنان شده است

اقتدار دفاعی کشور موجب حیرت دشمنان شده است

استاندار قزوین گفت: اقتدار دفاعی کشورمان که به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده، موجب حیرت دشمنان ما شده و آنان را از هرگونه فکر برای حمله نظامی به میهن ما بازداشته است.

به گزارش آوای میهن نیوز به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری  قزوین ،هدایت الله جمالی پور در نشست شورای اداری استان قزوین که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی برگزار شد، افزود: اوضاع و احوال کشورمان در همه عرصه ها از جمله حوزه دفاعی با پیش از انقلاب اسلامی اصلا قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: ایران تا پیش از انقلاب یک کشور کاملا وابسته بود و وقتی جنگ شروع شد همه تجهیزات دفاعی از خارج آمده بود.

استاندار قزوین گفت: در دوره جنگ تحمیلی بسیاری از نیازهای حتی ابتدایی خود را با واسطه از خارج با چندین برابر قیمت واقعی خود وارد می کردیم.

جمالی پور گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی اتفاقات بزرگی رقم خورده که برخی از آنها چون پیوست امنیت ملی ماست قابل بیان نیست اما آنچه قابل بیان بوده حیرت بیگانگان و دشمنان را واداشته است.

وی اظهار داشت: اینکه پهپاد دشمن را با فناوری خود به زمین می کشانیم و در ساخت موشک های نقطه زن جزو کشورهای سرآمد جهان هستیم و بخش وسعی از نیازهای دفاعی خود را در داخل تامین می کنیم، همگی نشان از دستاوردهای عظیم دفاعی است که به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است.

وی اظهار داشت: این دستاوردها موجب شده تا دشمن امروز در فکر خود نیز نگنجد که بتواند به میهن ما تجاوز کند.

وی گفت: خیلی ها ترامپ را برای وارد شدن به جنگ با ایران تحریک کردند اما به پشتوانه اقتدار دفاعی ایران این اتفاق رقم نخورد و آمریکا جرات حمله به کشور را در دوران ترامپ پیدا نکرد.

وی اظهار داشت: به برکت تلاش نیروهای مسلح و دانشمندان ما در عرصه دفاعی امروز اقتدار و امنیت مثال زدنی در کشور ما حکمفرماست.

Share this post