ملت ایران به برکت خون شهدا در مسند قدرت و صلابت قرار گرفته است

ملت ایران به برکت خون شهدا در مسند قدرت و صلابت قرار گرفته است

آوای میهن نیوز-مراسم گرامیداشت سالروز کنگره ۳۵۳۵شهید استان زنجان با حضور سردار نوعی اقدم، از یادگاران دفاع مقدس و همرزم شهید سردار سلیمانی عصر دیروز(۶ آبان ماه) در سالن اجتماعات نور زنجان برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت گفت: شهدا برای ما بسیار گران‌سنگ و ارزشمند هستند چرا که در سایه خون و جانفشانی آنها است که ملت ایران امروز در مسند قدرت و صلابت منطقه‌ای و جهانی قرار گرفته است.

سردار رحیم نوعی‌اقدم اظهار داشت: هسته‌های مقاومت در هزاران نقطه از دنیا از خون شهیدان مقاومت شکل گرفته و جبهه مقاومت اکنون قویتر از هر زمان دیگری است.

وی با بیان اینکه راه انقلاب اسلامی راه حق و درست است و نباید تردید به خود راه دهیم، گفت: دکترین دفاعی مقاومت این است که برای پیروزی می‌جنگد و شهادت هم برای ما پیروزی است.

سردار نوعی اقدام تصریح کرد: درگیری ما با استکبار بر سر این است که می‌خواهیم مستقل باشیم و روی پای خود بایستیم و در رویایی ۴۴ ساله انقلاب با استکبار همواره این نظام اسلامی بوده که پیروز بوده و آنچه ما خواستیم محقق شده است.

 

 

همرزم شهید سردار سلیمانی در بخش دیگر سخنان گفت: در جبهه نبرد با تروریست‌های داعش با اشاره به اینکه اخلاص در عمل، باور و توکل به خدا در هر کاری غیر ممکن‌ها را ممکن می‌کند که نمونه بارز این مورد را به عینه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه و در دوران دفاع مقدس مشاهده کردم.

وی گفت: شهدا برای ما بسیار گران‌سنگ و ارزشمند هستند چرا که در سایه خون و جانفشانی آن‌ها است که ملت ایران امروز در مسند قدرت و صلابت منطقه‌ای و جهانی قرار گرفته است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: نسل امروز ما باید بدانند که فرزندان مخلص و پاک ایران اسلامی برای حفظ و صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی چگونه فداکاری کردند تا با الگو گیری از شهیدان در برابر جنگ نرم دشمن با همان فداکاری بایستند و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.

در ادامه سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: با عنایت خداوند متعال، توجه شهدا و با تلاش مسئولان استان و با حضور خانواده شهدا، نیرو‌های بسیجی و دیگر اقشار کنگره بسیار باشکوهی برگزار شد که در کشور اثرگذار بود.

وی با بیان اینکه شهدا با خدا عهد بستند و از جان خود گذشتند بیان کرد: شما هم عهدی بستید که تغییری در پیمان نیست و قطعاً ادامه دهنده راه شهدا هستید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تشکر از نیرو‌های بسیجی و همه کسانی که در برگزاری کنگره به صورت شبانه روزی تلاش کردند گفت: از همه به ویژه نیرو‌های بسیجی که هفته‌ها بصورت شبانه روزی تلاش می‌کردند تا مراسم باشکوهی در شأن شهدا در استان برگزار شود جای تشکر دارد.

Share this post