مدیران نباید از مسئولیت‌های خطیر بسیج سازندگی غافل شوند

دکتر افشارچی

مدیران نباید از مسئولیت‌های خطیر بسیج سازندگی غافل شوند

 

میهن نیوز: استاندار زنجان ضمن قدردانی از خدمات بسیج سازندگی در اقصی نقاط استان زنجان، گفت: مدیران نباید از مسئولیت‌های خطیر بسیج سازندگی غافل شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان محسن افشارچی در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان گفت: کلان نگری نباید مانع از توجه به روستاها و مناطق محروم شود و آحاد مردم بویژه روستاییان حق دارند بر اساس عدالت از خدمات نظام بهره مند شوند.

استاندار زنجان با بیان اینکه اقدامات بسیج سازندگی در راستای پیشرفت و آبادانی مناطق محروم است خاطرنشان کرد: این اقدامات بسیج تلنگری برای مدیران است تا توجه بیشتری به روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار داشته باشند.

پشتیبانی از اقدامات بسیج را وظیفه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: باید دست بوس بسیجیان جهادگر باشیم و ادارات کل راهداری، بنیاد مسکن و آبفا بصورت ویژه باید در راستای تسهیل فعالیت‌های بسیج سازندگی گام بردارند .

وی تاکید کرد: برای محرومیت زدایی در روستاها بانک اطلاعاتی ایجاد میشود تا بر اساس نوع محرومیت هر منطقه، خدمت رسانی انجام شود.

استاندار زنجان همچنین یاد و خاطره امیر سپهبد صیاد شیرازی و شهید مرتضی آوینی را که عمرشان را در راه خدمت به نظام و مردم صرف کردند و در راه آرمان‌هایشان به شهادت رسیدند گرامی داشت.

 

Share this post