نجاتگران طارم کارگر گرفتار در کانکس را رهاسازی کردند

نجاتگران طارم کارگر گرفتار در کانکس را رهاسازی کردند

میهن نیوز- سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی طارم کارگر گرفتار در کانکس سایت کارگاهی شرکت گوهرود را رهاسازی و نجات دادند.

به گزارش شامگاه یکشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان غلامرضا بخشوده افزود:  ساعت ۱۷:۰۴ عصر گزارش سقوط کانکس به داخل دره توسط اورژانس  به ندای امداد جهت‌ امدادرسانی گزارش داده شد.

وی تاکید کرد:  ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج طارم و یک تیم عملیاتی دیگر از هلال احمر  شعبه شهرستان  متشکل از ۹ نفر همراه با آمبولانس، ست نجات و خودروی کمک دار سبک برای امدادرسانی اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت:  با وزش باد شدید در محدود سایت کارگاهی شرکت راه سازی گوهرود در منطقه لار کیلومتر ۷۵ جاده زنجان به طارم، کانکس به داخل دره سقوط و کارگر داخل آن  محبوس می شود.

بخشوده ادامه داد:  ابتدا ۲ تیم عملیاتی برای امدادرسانی اعزام شدند که با دشوار بودن دسترسی و رهاسازی مصدوم یک تیم‌ پشتیبان نیز از مرکز شعبه طارم اعزام شد.

وی تاکید کرد:  با تلاش تیم های عملیاتی هلال احمر فرد ۳۵ ساله رهاسازی و با بسکت به کنار جاده اصلی منتقل شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این فرد مورد ترومای سر و گردن، قفسه سینه، اندام های فوقانی و تحتانی شده بود که با پایداری عوامل حیاتی به اورژانس تحویل داده شد.

بخشوده از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

Share this post